نیروهای ارتش، بسیج مردمی و عشایر عراق همچنان به سوی مرکز شهر الرمادی پیشروی می کنند و حملات هوائی به مواضع داعش در شمال این شهر نیز به هلاکت چند سرکرده این گروه تروریستی منجر شد.
کد خبر: ۸۴۷۳۶۵
پیشروی نیروهای عراق به سوی مرکز شهر الرمادی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه خبری العالم، نیروهای مشترک عراق با پیشروی به سوی وسط شهرالرمادی مرکز استان الانبار، توانستند خطوط دفاعی تروریست ها را در مناطق الملعب و جسر الموظفین بشکنند.

درگیری ها در مناطق الملعب، جسر الموظفین و الخالدیه سنگین است و نیروهای مشترک دست برتر را در میدان جنگ دارند و بیش از پیش به مناطق مرکزی شهر الرمادی نزدیک می شوند.

تروریست های داعشی کورکورانه به سوی منازل و اماکن تجاری مردم تیر و گلوله شلیک می کنند که این امر باعث تخریب تعدادی از املاک آنها شده است.

نیروهای مشترک همزمان با پیشروی به سوی مرکز شهر الرمادی مسیرها و منازلی را که داعش بمب گذاری کرده است ، پاکسازی می کنند.

یکی از فرماندهان نیروهای مشترک گفت: داعش در مناطق الملعب و جسر الموظفین تلفات و خسارات سنگینی را متحمل شده و تروریست ها در این مناطق درپی یافتن راه فراری برای خود هستند ولی جان سالم به در نخواهند برد.

یکی دیگر از فرماندهان گفت:عملیات نیروهای مشترک بسیار خوب اجراء می شود و پیش می رود و پیروزی ها یکی پس از دیگری به دست می آید و پیشروی خوب است.

خبر دیگر اینکه ارتش عراق با حمله هوائی به مخفیگاه تروریست ها در شمال شهر الرمادی یک سرکرده داعش به نام محمد احمد و 2 همدستش را به هلاکت رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها