درخشش ستاره ایرانی در آلمان

جام جم ورزشی: احسان حاج صفی شب گذشته برای تیمش یک ستاره تمام عیار بود.
کد خبر: ۸۴۷۲۰۵
درخشش ستاره ایرانی در آلمان

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، تیم فرانکفورت در حالی امروز برابر تیم نورنبرگ به تساوی 1-1 رسید که احسان حاج صفی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.

گل تیم نورنبرگ را اسشوف در دقیقه 57 و زدیچ در دقیقه 90+ 3 از روی نقطه پنالتی برای فرانکفورت به ثمر رساندند.

فرانکفورت با این یک امتیاز به جمع 14 امتیاز رسید و در رتبه 11 لیگ 18 تیمی بوندس لیگا 2 قرار گرفت.

او یک تنه از شکست تیمش جلوگیری کرد. احسان حاج صفی دیشب در جریان بازی تیمش برابر نورنبرگ به عنوان مدافع چپ به بازی گرفته شد و برخلاف بازی قبلی برابر هایدنهایم در این بازی عملکرد جالب توجهی از خود بر جای گذاشت تا جایی که سایت این باشگاه با تعریف و تمجید از عملکرد ستاره ایرانی نوشت احسان حاج صفی در دو صحنه با دخالت به موقع خود توپ را از روی خط دروازه فرانکفورتی ها بیرون کشید.

سایت باشگاه اف اس وی در گزارش خود آورده است:« نورنبرگی ها در نیمه اول خیلی تلاش کردند به گل برسند اما در اوج حملات آنها در دقیقه 38 احسان حاج صفی همچون صخره مقابل مهاجمان این تیم مقاومت کرد و توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.همچنین در دقیقه 50 هم ملی پوش ایرانی یک بار دیگر منجی فرانکفورتی ها شد تا دروازه تیم به روی ضربه مانگافیک مهاجم نورنبرگ باز نشود».در این بازی فرانکفورتی ها با پنالتی جنجالی دقیقه 93 ددیچ توانستند از شکست فرار کرده و با یک امتیاز ارزشمند به خانه بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها