پرونده قتل زن جوان که در مسیر همدان به کنگاور به طرز مرموزی به قتل رسیده بود، با دستگیری یک مظنون وارد مرحله تازه‌ای شد.
کد خبر: ۸۴۶۳۹۴
برگ جدید در پرونده قتل زن جوان

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، زن جوان اوایل هفته گذشته از شهرستان کنگاور برای کاری اداری راهی همدان شد. او سوابق بیمه‌ای خود را در شرکتی که قبلا در آنجا کار می‌کرد، دریافت کرد و رهسپار خانه‌اش شد، اما هیچ وقت به خانه بازنگشت. زمانی که غیبت او طولانی شد، خانواده‌اش با حضور در پلیس آگاهی شهرستان کنگاور، گم شدن او را خبر دادند. این در حالی بود که جسد او روز بعد در یکی از روستاهای اطراف اسدآباد همدان پیدا شد و شواهد نشان می‌داد او بر اثر ضربه‌های جسم سختی که به سرش اصابت کرده، به قتل رسیده است.

ماموران همزمان با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد مقتول به یکی از واحد‌های حمل و نقل تاکسی در همدان مراجعه و حتی نام خود را به عنوان مسافر ثبت کرده بود، اما 15 دقیقه بعد سفرش را لغو کرد.

با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. این در حالی بود که در تحقیق از شوهر مقتول نیز مشخص شد در آخرین مکالمه تلفنی که با همسرش داشته، او اعلام کرده به عنوان مسافر سوار خودرویی شده که یک زن جوان هم حضور دارد.

در این مرحله، ماموران تحقیقات خود را روی راننده مرموز متمرکز کردند و او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که رد وی در یکی از شهرهای اطراف همدان به دست آمد. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی به آن شهر رفتند. در این مرحله کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پس از جستجوی فراوان، دیروز وارد مخفیگاه این مرد شدند و او را پیش از آن‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر کردند.

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این‌باره به جام‌جم گفت: مرد راننده که تنها مظنون در این پرونده است، اکنون بازداشت شده و قرار است به‌زودی با انتقال به پلیس آگاهی همدان مورد بازجویی قرار گیرد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها