اعضای خانواده وقتی به ارتباط دخترشان با مرد غریبه مشکوک شدند، در دادگاهی خانوادگی حکم به قتل او دادند.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۹
صدور حکم قتل زن جوان در دادگاه خانوادگی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، حوالی غروب سه‌شنبه ۲۶ آبان امسال زنی جوان در خیابان‌های شهرستان سیب و سوران در استان سیستان وبلوچستان در حال قدم زدن بود که ناگهان توسط چهار سرنشین یک خودروی سواری 405 ربوده شد.

اهالی با مشاهده این صحنه با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دادند. پس از حضور تیم پلیسی در محل، شاهدان ماجرا اظهار کردند: به احتمال زیاد زن جوان با ربایندگان آشنا بود و پس از مشاهده آدم‌ربایان نام آنها را صدا می‌کرد. چهار سرنشین پژو با تهدید زن جوان را سوار خودرو کرده و با خود بردند.

تحقیقات برای شناسایی هویت زن ربوده شده و خانواده‌اش آغاز شد تا این که ماموران در جریان تحقیقات محلی، تحقیق برای شناسایی هویت زن 35 ساله را آغاز کردند. او چندی قبل از همسرش جداشده و درمحل آدم‌ربایی زندگی می‌کرد. خانواده او در بازجویی‌های مقدماتی مدعی شدند نمی‌دانند چه کسی دخترشان را ربوده است.

تجسس‌های پلیسی در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران ساعت 8 صبح روز بعد، از کشف جسد زنی جوان در یک کانال آب در یکی از مزارع سوران باخبر شدند. تیم جنایی در ادامه با حضور در محل متوجه شدند جسد متعلق به زنی 35 ساله است که بر اثر خفگی جان باخته است.

رئیس دادگستری شهرستان سیب و سوران در این‌باره گفت: پزشکی قانونی در گزارش اولیه خود اعلام کرد، علت مرگ غرق‌شدگی در آب نیست که با توجه به این گزارش به نظر می‌رسد او ابتدا خفه شده و بعد جسدش در کانال آب رها شده است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات ماموران پلیس مشخص شد این چهار رباینده که با یک خودروی بدون پلاک اقدام به ربودن و قتل زن جوان کرده‌اند، از بستگان و نزدیکان او بوده‌اند، ولی هنوز به طور دقیق مشخص نشده کدام‌یک از آنها مرتکب قتل شده است.

دکتر محمدحسین معصومی ادامه داد: خانواده مقتول در بازجویی‌ها مدعی شدند به مقتول سوءظن داشته و تصور می‌کردند او با مرد غریبه‌ای ارتباط پنهانی دارد؛ به همین خاطر مردان فامیل برای پایان دادن به سوءظن و حرف همسایه‌ها تصمیم به قتل او گرفته‌اند. دو نفر از بستگان زن جوان دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی عامل قتل ادامه دارد.

وی در پایان گفت: فردی که به ادعای خانواده مقتول، با زن جوان ارتباط داشت نیز شناسایی و دستگیر شد که تحقیقات از او آغاز شده است.

دکتر معصومی هشدار داد: افراد به جای اقدامات خودسرانه که تبعات تلخی همراه دارد، باید مشکلات را با کمک مشاوران و اطلاع به پلیس و دستگاه قضایی حل کنند و مطمئن باشند در صورت اثبات هر جرمی، پلیس با مجرمان برخورد خواهد کرد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها