
به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ،قرار بود بلیت بازی پرسپولیس و صبا رایگان شود تا پس از فوت هادی نوروزی تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند اما با این موضوع موافقت نشد. حالا قرار است کلیه عواید حاصل از دیدار پرسپولیس و صبا به خانواده هادی نوروزی اختصاص یابد تا گوشه ای از زحمات کاپیتان فقید برای سرخ های پایتخت جبران شود.
با این حساب باشگاههای صبا، پرسپولیس و سازمان لیگ هیچ برداشتی از این پول نخواهند داشت. این پول به خانواده مرحوم نوروزی داده میشود و آنها هر تصمیمی که میخواهند درباره آن میگیرند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند