جام جم ورزشی: تعداد زیادی از نفراتی که نامشان در فهرست اسامی تیم «یاران هادی» در بازی دوستانه فردا برابر هنرمندان بود نمی‌توانند در این دیدار شرکت کنند.
کد خبر: ۸۴۴۷۰۰
غیبت ستاره‌ها در تیم «یاران هادی»

قرار است فردا بازی دوستانه‌ای برای گرامیداشت هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه شهید دستگردی تهران بین تیم‌های «یاران هادی» و هنرمندان برگزار شود اما تعداد زیادی از اسامی که قرار بود در تیم «یاران هادی» حضور داشته باشند عدم حضورشان را به طور رسمی اعلام کردند تا این دیدار بدون ستاره‌ها، مربیان و هم تیم‌های سابق نوروزی انجام شود.

به گزارش ورزش سه ، از کادر فنی و بازیکنان فعلی پرسپولیس قرار بود برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، محسن مسلمان، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا و بابک حاتمی در تیم «یاران هادی» حضور داشته باشند اما امروز روابط عمومی پرسپولیس اعلام کرد به دلیل اینکه روز جمعه بازی حساسی با صبای قم دارند هیچ یک از نفرات تیمشان نمی‌توانند در دیدار تدارکاتی فردا شرکت کنند.

مهدی مهدوی‌کیا هم در آلمان است و حضور او در مسابقه فردا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. احمدرضا عابدزاده نیز به دلیل مصدومیت شاید نتواند روی نیمکت تیم «یاران هادی» قرار بگیرد. از حسین بادامکی هم باید صرف نظر کنیم چرا که آسیب دیدگی او احتمالا موجب غیبتش در بازی رو جمعه پدیده و استقلال شود.

دیگر چهره شاخصی که عدم حضور خود را در بازی فردا اعلام کرد علی دایی سرمربی صبا و سابق پرسپولیس است. او گفته صبا فردا دیدار دوستانه دارد و خودشان را آماده مسابقه روز جمعه با پرسپولیس می‌کنند. بدین ترتیب او هم نمی‌تواند در کادر فنی تیم «یاران هادی» حضور پیدا کند.
با این وجود بازی گرامیداشت هادی نوروزی با غیبت تعداد زیادی از ستاره‌ها برگزار خواهد شد و این امکان وجود دارد تا فردا به تعداد آنها اضافه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها