جام جم ورزشی: باشگاه پرسپولیس با اقدام غیر قانونی در فضای مجازی به همراه سوء استفاده از نام پرسپولیس برای فروش پیراهن کاپیتان فقید پرسپولیس برخورد کرد و جلوی این اقدام غیرقانونی گرفته شد.
کد خبر: ۸۴۴۳۵۶
برخورد باشگاه پرسپولیس با سوءاستفاده کنندگان از نام هادی نوروزی

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در روزهای گذشته شاهد بودیم در فضای مجازی بعضی سایت ها با سوء استفاده از نام پرسپولیس و همچنین جو احساسی ناشی از درگذشت زنده یاد هادی نوروزی، بدون طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم، اقدام به فروش پیراهن شماره 24 هادی نوروزی و پیراهنی کرده اند که در روزهای اخیر بازیکنان پرسپولیس به یاد هادی نوروزی به تن می کنند.
در این ارتباط با اقدامات صورت گرفته از سوی باشگاه پرسپولیس، جلوی اقدام این سایت ها بر اساس موازین قانونی گرفته شده است و موارد مشابه دیگر نیز در صورت مشاهده مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
به هواداران وفادار و متعصب پرسپولیس نیز توصیه می شود مراقب چنین سوء استفاده هایی باشند و در صورت مواجهه با تخلفات، مراتب را به نشانی Info@fc-perspolis.com اطلاع دهند.
مراجع رسمی ارایه خدمات و محصولات به نام پرسپولیس برای هواداران تنها از طریق باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و سایت رسمی باشگاه معرفی خواهند شد و در این ارتباط با توجه به تقاضای هواداران، اقداماتی در حال انجام است و به زودی فروشگاه های مجازی و حقیقی عرضه مستقیم کالا توسط باشگاه راه اندازی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها