همزمان با هفته ملی کودک صورت گرفت

تکمیل مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سمنان

همزمان با هفته ملی کودک و با افتتاح سالن آمفی تئاتر به دست مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورشی سمنان تکمیل شد.
کد خبر: ۸۴۴۳۱۲
تکمیل مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکانان و نوجوانان استان سمنان در آئین افتتاح این مجتمع گفت: این مجتمع با هزار و 945 مترمربع زیربنا، مصوبه سفر رهبری به سمنان است.

مهدی جمال خاطرنشان کرد: بخش اول این مجتمع شامل دو بخش کتابخانه های کودکان و نوجوانان، کارگاه های سفالگری، نقاشی، نجوم، پویانمایی، خوشنویسی و ...همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در خرداد 94 افتتاح شد.

وی ادامه داد: بخش دوم مجتمع فرهنگ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان شامل سالن آمفی تئاتر 200 نفره در 345 مترمربع احداث شد و در مجموع برای این هزار و 500 مترمربع محوطه سازی و دیوارکشی انجام شده است.

جمال افزودگفت: اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این مجموعه 22 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، با اشاره به اجرای عمرانی مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان، گفت: سالن آمفی تئاتر این مجموعه دارای به روزترین فناوری های صوتی و تصویری و سامانه های گرمایشی و سرمایشی است.

ابوالفضل دربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان نیز در این آئین تاکید کرد: برای احداث سالن آمفی تئاتر مناسب و به روز، حدود یکسال مطالعه انجام شد و اجرای پروژه عمرانی آن نیز سه ماهه انجام شد.

علیرضا حاجیان زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، محمد وکیلی استاندار، علیرضا خسوری نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم(عج)، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان سمنان به همراه کودکان و نوجوانان در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان حضور داشتند.


سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها