نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 که با اظهارات جنجالی خود توانسته یک موج رسانه ای را بوجود بیاورد بار دیگر خبر ساز شد.
کد خبر: ۸۴۴۰۶۲
سر ترامپ چند دلار می ارزد؟

البته این بار شخص «دونالد ترامپ» و اظهاراتش نبوده که موجب شده تا نگاه رسانه ها متوجه وی شود بلکه اقدام رئیس یکی از بزرگترین کارتل های مواد مخدرعلیه ترامپ موجب شده تا وی تبدیل به تیتر نخست برخی از رسانه شود.
موضوع از این قرار است که «خواکین گوزمن لوئرا» ملقب به ال چاپو سرکرده یکی از بزرگترین کارتل‌های مواد مخدر مکزیک برای سر دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری امریکا یکصد هزار دلار جایزه تعیین کرده است.
این جایزه احتمالا به خاطر موضع ترامپ در قبال بحران مهاجرت و ورود مهاجران غیرقانونی از مرزهای جنوبی امریکا تعیین شده است.
ترامپ وعده داده است در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برای مقابله با ورود مهاجران غیرقانونی، در مرزهای مکزیک دیوار احداث کند.
ال چاپو که قدرتمندترین قاچاقچی مواد مخدر جهان به شمار می‌آید، در ماه جولای با حفر تونلی یک و نیم کیلومتری از مجهزترین زندان مکزیک فرار کرد.
در پی فرار ال چاپو از زندان، ترامپ در رسانه‌های اجتماعی اظهارات تندی علیه وی مطرح کرد که با تهدید کارتل‌ مواد مخدر روبرو شد.
همچنین با طرح تهدیدهایی علیه ترامپ از سوی کارتل‌های مواد مخدر، ترامپ از پلیس فدرال امریکا خواست تا حفاظت از وی را افزایش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها