رئیس بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه:

همه مصدومان فاجعه منا به ایران اعزام شدند

رئیس بیمارستان هلال‌احمر در مکه مکرمه با بیان اینکه آخرین مصدومان فاجعه منا به ایران اعزام شده‌اند، اظهارکرد: در حال حاضر هیچ مصدوم ایرانی از فاجعه منا در بیمارستان مکه وجود ندارد.
کد خبر: ۸۴۳۸۳۲
همه مصدومان فاجعه منا به ایران اعزام شدند

به گزارش ایسنا، پیرحسن کولیوند فرآیند اعزام بیماران فاجعه منا به داخل کشور را سخت و طاقت فرسا عنوان کرد و گفت: 7 تن از بیماران حال عمومی مساعدی نداشتند و بایستی دستگاه ونتیلاتور به آنها متصل می ماند تا امکان انتقال آنها به داخل کشور فراهم شود.

وی افزود: با همکاری‌های جدی هواپیمایی ماهان، جمعیت هلال احمر، سازمان حج وزیارت، وزارت بهداشت و اورژانس کشور انتقال بیماران با وضعیت عمومی نامساعد به داخل کشور با موفقیت انجام شد.

رئیس بیمارستان هلال احمر در مکه مکرمه یادآور شد: با توجه به پایان عملیات حج لازم بود تا هرچه سریعتر زائران بیمار از عربستان خارج شوند که خوشبختانه هم اکنون دیگر هیچ مصدوم ایرانی در بیمارستانهای عربستان و همچنین بیمارستان هلال احمر ایران در مکه مکرمه نداریم.

کولیوند با تاکید بر اینکه عملیات حج تمتع 94 اگرچه تلخ بود، اما درس‌ها و تجربه‌های فراوانی برای جامعه پزشکی کشور در بر داشت، خاطرنشان کرد: فرآیند اعزام مصدومان فاجعه منا نیز نکات فراوانی به همراه داشت که بایستی درقالب کتب، جلسات و همایش ها برای انتقال این تجربیات به دیگر همکاران بیان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها