«تکشو» عنوان مسابقه خوانندگی است که شبکه شما به تازگی آن‌ را به بینندگانش معرفی کرده و از آنها خواسته است اگر می‌خواهند صدایشان را محک بزنند به این مسابقه بیایند.
کد خبر: ۸۴۳۰۵۷
مسابقه خوانندگی جدید در تلویزیون

به گزارش ایسنا، آنونس‌های تبلیغاتی مسابقه خوانندگی «تکشو» به تازگی در شبکه شما دیده می‌شود که در آن از بینندگان تهران و سایر استان‌ها می‌خواهد اگر به خوانندگی علاقه دارند به سایت این مسابقه مراجعه کرده و در آن ثبت‌نام کنند.

در سایت شبکه شما در توضیحی که برای مسابقه «تکشو» و شرکت در آن داده شده، آمده است:

مسابقه «تکشو» استعدادیابی خوانندگی با مشارکت اقوام و مراکز صدا و سیمای سراسر کشور در قالب مسابقه تلویزیونی است که در مرحله اول به تعداد ٩٠ برنامه ٦٠ دقیقه­‌ای در شبکه شما تولید می‌­شود.

این مسابقه قصد دارد با نگرشی نو به معرفی موسیقی اقوام و خوانندگان آماتور کلاسیک، سنتی، محلی، پاپ و... ب­پردازد.

متقاضیان شرکت در مسابقه «تکشو» در مرحله نخست در سایت اختصاصی برنامه تک­شو به آدرس www.takshoo.ir ضمن ثبت نام و ارسال فیلم ٩٠ ثانیه‌ای خود، ترانه‌ه­ایی را به انتخاب و با صدای خودشان بر روی سایت بارگذاری می‌­کنند و در مرحله دوم کارشناسان و خوانندگان حرفه‌ای در سبک‌های مختلف از سراسر کشور نسبت به بررسی و گروه‌­بندی متقاضیان براساس تصاویر دریافتی اقدام خواهند کرد.

همچنین مرحله سوم حضور شرکت‌کنندگان در مسابقه تلویزیونی «تک­شو» به صورت گروه‌­بندی­‌های انجام شده خواهد بود. اجرای زنده متقاضیان در این مسابقه مهیج که با مشارکت اقوام و قومیت­‌های مختلف و رأی مستقیم آنها مرحله به مرحله برگزار می­‌شود، مرحله چهارم این مسابقه را دربرمی‌گیرد.

در مرحله پنجم و نهایی مسابقه «تکشو»، نفرات راه یافته به مرحله فینال در ٢٦ برنامه نهایی با حضور کارشناسان و خوانندگان مطرح کشور ضمن معرفی آثارشان به انتخاب و مشارکت مردم گزینش می­‌شوند تا ١٥نفر فینالیست سبک‌­های مختلف موسیقی در برنامه‌ه­ای شاد نفرات برتر اولین دوره مسابقه ملی تک­شو را مشخص ­کنند.

جذب نفرات برتر مسابقه به ­عنوان همکار و خواننده، تولید کلیپ موسیقی با هزینه برگزارکننده مسابقه، خواندن تیتراژ و تولیدات تلویزیونی مراکز استانی و جوایز نفیس نقدی برای برگزیدگان، اهداء لوح تقدیر و همچنین تندیس مسابقه با حضور مدیران شبکه شما و مراکز استان­‌هایی که نفرات برگزیده در مسابقه خواهند داشت؛ جوایز نفرات برتر در سبک‌­های مختلف را شامل می­‌شود."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها