جانشین فرمانده نیروی انتظامی از برخورد پلیس با تداوم تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام طبق مصوبات شوراهای تامین استان‌ها خبر داد .
کد خبر: ۸۴۳۰۳۹
برخورد با ادامه تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام

سردار اسکندر مومنی در حاشیه سومین گردهمایی بزرگ یگان‌های حفاظت از دستگاه‌های کشوری، با اشاره به برگزاری این همایش اظهار کرد: یگان‌های حفاظت نقش قابل توجهی در پیشگیری از بروز حوادث و جرایم دارند. اما با توجه به نقش پیشگیرانه آنها در جلوگیری از جرایم و براین اساس جرمی نیز رخ نمی‌دهد، نمی‌توان آماری را به صورت کمی از عملکرد این یگان‌ها ارائه داد.

مومنی در پاسخ به سوال ایسنا درباره حقوق و مزایای پرسنل یگان‌های حفاظت، خاطرنشان کرد: ما نیز معترفیم که مزایا و دریافتی یگان‌های حفاظت و پرسنل پلیس با فعالیت‌های آنان و ریسک خطری که در شغلشان وجود دارد متناسب نیست و برای افزایش حقوق آنان تلاش می‌کنیم.

مومنی ادامه داد: البته این رقم نیازمند منابع بوده و با توجه به ظرفیت‌های محدود ممکن است احتمال تحقق آن وجود نداشته باشد. اما ناجا از طریق مجلس و همچنین با استفاده از توانایی‌های موجود این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

LEZ به طور کامل رد نشده

مومنی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اجرای طرح LEZ و اظهارنظر جانشین رئیس پلیس راهور در گفت‌وگو با ایسنا مبنی بر نبود امضای پلیس پای اجرای این طرح گفت: LEZ به طور کامل رد نشده اصل طرح نیز مورد تایید است اما باید تعاملی وجود داشته باشد و مقدمات اجرای آن نیز فراهم شود در این صورت LEZ اجرایی خواهد شد.

مومنی در پاسخ به سوال دیگری درباره تداوم تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام در دیگر شهرهای کشور از جمله قم نیز گفت: همانطور که فرمانده نیروی انتظامی اشاره کردند پلیس براساس مصوبات و مقررات شوراهای تامین نیروی انتظامی عمل خواهد کرد البته مدیریت و تدبیر نیز در این زمینه وجود خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها