تا شقایق هست، زندگی باید کرد

دلجویی وزیر بهداشت از کودک بیمار + عکس

وزیر بهداشت با انتشار عکسی یادگاری با یک کودک بیمار، از دیدارش با وی نوشت.
کد خبر: ۸۴۲۶۹۸
دلجویی وزیر بهداشت از کودک بیمار + عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، عکسی از بازدید خود از بیمارستان رسول اکرم (ص) را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

وی در این بازدید با پسری کوچک و بازیگوش که از بیماری سرطان رنج می برد ملاقات کرد و عکس وی را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت و از مردم خواست تا برای سلامتی کودکان بیمار دعا کنند.


وزیر بهداشت نوشت:

«امروز برای بازدید از بخش های تازه تاسیس و بازسازی شده بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رفته بودم. هنگام عبور از یکی از بخش ها صدای ضعیف اما بازیگوش پسر بچه ای که یک دستش در دست پدر بود و دست دیگرش وصل به سرم، دقایقی متوقفم کرد.

حسین، شنیده بود وزیر می آید. با همان سرمی که به دستش بود پدرش را مجبور کرده بود او را از اتاق بیرون بیاورد تا با وزیر دست بدهد!

اگر چه سرطان، برق شادی و شیطنت را از چشمان معصوم حسین ربوده بود. اما دستانش گرم بود و سرشار از حس زندگی و معرفت. دست دادن مردانه و محکمش، ذهن مرا به زمزمه انداخت که ... تا شقایق هست، زندگی باید کرد... محبت این پسر کوچکم و لبخند و ابراز رضایت پدرش از خدمات و حمایتهای پرسنل بیمارستان، دلگرمم کرد. درست به همان میزانی که بار مسوولیت را بر دوش من و همکارانم بیشتر کرد.

حسین کوچک، سرطان خون دارد. برای شفای او و همه کودکان بیمار سرزمینمان دعا کنیم».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها