جام جم ورزشی: بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:تیم پرسپولیس امسال در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم نمی دهد و اگر هم تیم بدهد من در آن شرکت نمی کنم، چون پول سه سال قبلم را ندادند و بعد از شکایت از این تیم قول دادند که پولمان را بدهند.
کد خبر: ۸۴۲۱۱۱
کریمی: از پرسپولیس شکایت کرده ایم

خبر قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان نه تنها در میان اهالی ورزش و هواداران این رشته سر و صدای زیادی به پا کرده است بلکه در میان کودکان و نوجوانان نیز علاقمندانی را جذب کرده است.

به گزارش سایت ورزش بانوان ، یک موسسه خیریه به مناسبت بزرگداشت کاسیاس و طرفداران باشگاه رئال مادرید روز گذشته از فرشته کریمی، نیلوفر اردلان و فرزانه توسلی سه بازیکن ملی پوش فوتسال دعوت کرد تا در جمع کودکان بی سرپرست قرار گیرند. یک زوج خیر این مراسم را برگزار و از ملی پوشان قهرمان نیز برای شرکت در این مراسم و در کنار کودکان بی سرپرست دعوت کرد که تنها فرشته کریمی موفق شد در این مراسم شرکت کند.

فرشته کریمی درخصوص این مراسم به سایت ورزش بانوان گفت: این کودکان اطلاعاتشان زیاد و طرفدار تیم ملی فوتسال شدند. آنها می گفتند؛ انشالا جام جهانی موفق و خانم گل شوید. این کودکان زیر 12 سال بودند، اما اطلاعات عمومی شان راجع به تیم ملی فوتسال بانوان زیاد شده بود.

وی افزود: در این مراسم از ما سه نفر کلیپ گذاشته و همه طرفدارمان بودند و می گفتند؛ ای کاش نیلوفر اردلان هم می آمد.

بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا درخصوص تقدیر وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: برای ما خیلی مهم بود که این مراسم را گرفتند. تقدیر مادی برایمان مهم نبود، اما این مساله که به ما اهمیت دادند خوب بود. همه بازیکنان شهرستانی به تهران برگشتند تا در این مراسم شرکت کنند.

وی ادامه داد: در این مراسم کلیپ هایی از ما پخش شد که ما را ذوق زده کرد و اشک شوق ریختیم. وزیر ورزش نیز به هر نفر از بازیکنان تیم و کادر فنی حواله 5 سکه طلا داد که تا چند روز آینده باید سکه ها را بگیرم.

کریمی با اعلام این مطلب که با این 5 سکه نمی توان هیچ کاری انجام داد، خاطرنشان کرد: منتظریم تا سایر ارگانها نیز به قول هایی که دادند عمل کنند. فدراسیون نیز هنوز از ما تقدیر نکرده است. سازمان لیگ و کمیته فوتسال هم قرار بود یک سکه بدهند. به هر حال این موفقیت بزرگ است و بازیکنان توقع دارند که از آنها تقدیر شود، اما سازمان لیگ و آقای تاج به ما لطف می کنند چون ما زیرنظر فدراسیون هستیم و از آنها توقع تقدیر نداریم. توجه آنها به ما به این معنی است که ما را جزو فرزندان شان می دانند.

وی درخصوص تیم باشگاهی اش گفت: امسال با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بستم و مسابقات لیگ نیز از 17 مهرماه آغاز می شود که البته مسابقات یک هفته دیرتر یعنی از 24 مهرماه آغاز می شود.

بهترین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با اشاره به شکایت از تیم پرسپولیس اظهار داشت: تیم پرسپولیس امسال در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم نمی دهد و اگر هم تیم بدهد من در آن شرکت نمی کنم، چون پول سه سال قبلم را ندادند و بعد از شکایت از این تیم قول دادند که پولمان را بدهند.

وی ادامه داد: از طریق کمیته انضباطی از پرسپولیس شکایت کرده ایم و آقای تاج اعلام کردند که این تیم ها نمی توانند مطالبات ورزشکارانشان را پرداخت کنند، اما ما خواهش می کنیم که پول بانوان را بدهند. با پولی که از این باشگاه بدهکاریم حالا نمی توانیم کاری کنیم. در عین حال از آقای دادکان تشکر می کنم که خیلی خوش حساب هستند و به تعهداتشان عمل کردند. ما هم باید به تعهداتمان عمل کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها