پرونده عامل قتل پزشک اردبیلی، با صدور کیفرخواست به اتهام قتل عمد به دادگاه فرستاده شد.
کد خبر: ۸۴۲۰۶۴
عامل قتل پزشک اردبیلی پای میز محاکمه

به گزارش جام‌جم، این متهم صبح یکم مرداد امسال پزشک سرشناس اردبیلی را با ضربه چاقو به قتل رساند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان اردبیل در بازجویی به قتل پزشک جوان اعتراف و ادعا کرد با مقتول از مدتی پیش دوست بوده و به مطبش رفت و آمد می‌کرده و مقتول به او اعتماد داشته است.

تا این که اختلاف‌هایی میان آنها پیش آمده و روز حادثه به قصد انتقامگیری شخصی از مقتول، او را به خانه مجردی خود دعوت و سپس با ضربه چاقو او را کشته است. با ثبت اعتراف‌های عامل این جنایت، او روانه بازداشتگاه شد، اما در بازداشتگاه اقدام به خودزنی کرد که ناکام ماند.

این در حالی بود که خانواده مرد پزشک ـ مقتول ـ با حضور در دادسرای شهر اردبیل برای عامل جنایت به اتهام قتل عمد درخواست قصاص کردند. مدتی بعد عامل جنایت به دادسرا منتقل شد و پس از آخرین دفاع در دادسرا با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به دلایل و مدارک موجود در پرونده و درخواست اولیای دم، برای متهم به قتل کیفرخواست صادر شد و او به زودی در شعبه یک دادگاه کیفری استان اردبیل محاکمه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها