درخواست طلاق به خاطر کتک‌های زن رزمی‌کار، انتقام عجیب از همسر سابق، قتل برادر معتاد و زنده شده دو زائر خانه خدا از حوادث تلخ و شیرین هفته گذشته بود.
کد خبر: ۸۴۱۳۵۸
تلخ و شیرین‌های هفته

کتک خوردن از زن رزمی‌کار

در این هفته مردی با مراجعه به دادگاه خانواده به‌خاطر کتک‌های همسرش درخواست طلاق داد. او به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم، مربی رزمی است و در خانه هم تمرین می‌کند. او نه تنها به وسایل خانه آسیب می‌زند، بلکه مرا حریف تمرینی خود کرده و مرا کتک می‌زند. دیگر از این وضعیت خسته شده‌ام و درخواست طلاق دارم . همسر این مرد هم به قاضی گفت: همسرم از ابتدا می‌دانست من مربی رزمی هستم و اگر با کارم مشکل داشت می‌توانست به خواستگاری من نیاید. الان هم اگر مشکلش با تمرین‌های من در خانه است، حاضرم برای حفظ زندگی‌ام دیگر در خانه تمرین نکنم. این زوج پس از این توافق راهی خانه شدند.

مردگانی که زنده شدند

‌هفته گذشته شاهد حادثه‌ای تلخ برای زائران خانه خدا در منا بودیم‌؛ حادثه‌ای تلخ که باعث مرگ بیش از 130 نفر از هموطنان شد. ‌پس از حادثه اسامی جان باختگان ایرانی بر روی سایت سازمان حج و زیارت قرار گرفت. خانواده‌های زائران ایرانی نیز با نگرانی این سایت را بررسی می‌کردند. اما این حادثه برای خانواده دو زائر خانه خدا گرچه تلخ بود اما پایانی تلخ نداشت. خانواده این دو زائر پس مشاهده نام آنها در میان جانباختگان شیون و زاری سر دادند اما ساعتی بعد وقتی تلفن خانه به صدا در آمد و صدای آنها را از پشت خط شنیدند شوکه شدند. منصور قرنفلی و هوشنگ کردگار زنده‌بودند و به اشتباه نام آنها در میان جانباختگان‌ قرار گرفته بود.

قتل برادر

مرد معتاد که برادرش را در اصفهان به قتل رسانده بود، ‌هفته گذشته دستگیر شد.‌ هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و از وقوع درگیری میان دو برادر در حومه شهر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مرد 26 ساله‌ای با ضربه‌های چاقو از پای درآمده است. جسد او ‌با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تحقیقات محلی هویت مقتول و برادرش که این جنایت را مرتکب شده بود شناسایی شده و عامل جنایت تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که در مخفیگاهش دستگیر شد . متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کردکه چون با برادرش اختلاف مالی داشته ‌ وی را کشته است.

انتقام عجیب از همسر

در هفته‌ای که گذشت، مردی که برای انتقام از همسر سابقش مشخصات او را در سایت همسریابی قرار داده بود، دستگیر شد. زنی با مراجعه به ماموران فتا با شکایتی گفت: مدتی است افراد ناشناس با من تماس می‌گیرند و درخواست ازدواج دارند. بعد از صحبت با یکی از آنها متوجه شدم فردی مشخصات و عکس‌های مرا در یک سایت همسریابی قرار داده است. کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی این شکایت متوجه شدند فرد انتقامجو علاوه بر سایت همسریابی، مشخصات این زن را در شبکه‌های اجتماعی هم منتشر کرده است. سرانجام متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد که شاکی با مشاهده او، همسر سابقش را شناخت . متهم نیز گفت: برای انتقام از همسرم تصمیم گرفتم برایش مزاحمت ایجاد کنم. به همین خاطر مشخصاتش را منتشر کردم.

تپش (ضمیمه چهارشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها