«عندلیب» برنامه موسیقایی رادیو ایران شد

تهیه کننده برنامه «عندلیب» از پخش اولین قسمت این برنامه موسیقی محور از امشب نهم مهر ساعت ۲۲ از رادیو ایران سخن گفت.
کد خبر: ۸۴۱۳۴۵
«عندلیب» برنامه موسیقایی رادیو ایران شد

زهره سربازی تهیه کننده درباره برنامه موسیقی محوری که قرار است از امشب نهم مهر ماه روی آنتن رادیو ایران برود به مهر گفت: «عندلیب» برنامه ای است که از امشب نهم مهر ماه هر هفته پنجشنبه ها روی آنتن می رود و در اولین قسمت با فرهاد فخرالدینی رهبر ارکستر ملی ایران گفتگو می شود.

وی افزود: برنامه «عندلیب» در گفتگو با فخرالدینی به تاریخچه ای از اجرای ارکسترها در ایران می پردازد و همچنین این رهبر ارکستر جزییاتی از کنسرت خود را که قرار است ۱۳ مهر برگزار شود بیان می کند.

تهیه کننده برنامه موسیقی محور «عندلیب» همچنین با اشاره به دیگر بخش های این برنامه یادآور شد: در بخشی از برنامه با عنوان «موسیقی نواحی» دامون شش بلوکی کارشناس موسیقی نواحی به بررسی موسیقی ایل قشقایی می پردازد. همچنین در بخش های دیگری از این برنامه به تفاوت واژه های موسیقی اصیل، سنتی و فولکلور پرداخته می شود.

سربازی با اشاره به بخش گفتگو با هنرمند در این برنامه توضیح داد: هر هفته بخشی از برنامه به گفتگو با هنرمندان حوزه موسیقی اختصاص دارد که امشب با آریا لطیف پور هنرمند ۲۱ ساله و نوازنده عود گفتگو خواهیم کرد.

اولین قسمت از « عندلیب » امشب پنجشنبه نهم مهر ساعت ۲۲ شب با گویندگی فاطمه آل عباس روی آنتن رادیو ایران می رود.

در این برنامه گزارشگر و راوی وحید آرادمند، کارشناس مشاور محتوایی مهرزاد هویدا و کارشناس بخش «جاودانه ها» امین اکبر پور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها