فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: دو طایفه در روستای «یکله» از توابع بخش قهاوند بر سر نرخ کرایه یک خودروی باری با یکدیگر درگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۰۵۳۳
کرایه خودرو دو طایفه را به جان هم انداخت!

سرهنگ رسول مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: مالک یک وسیله نقلیه باری برای جابجایی کالا کرایه ای را پیشنهاد داده که به علت بالا بودن میزان کرایه مالک بار با راننده درگیر می شود.

وی افزود: پس از این درگیری فیزیکی، خانواده طرفین نیز به جمع نزاع کنندگان پیوسته و دامنه این نزاع گسترده تر می شود.

سرهنگ مرادی گفت: پس از حضور ماموران پاسگاه قهاوند و دعوت طرفین به صلح و سازش ولی آنها اقدام به یارگیری و ادامه نزاع کرده که در جریان این نزاع طایفه ای به علت استفاده از سلاح سرد و چوب و چماق چندین نفر مجروح می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: بدلیل بی توجهی طرفین درگیر به هشدارهای پلیس، ماموران انتظامی در یک عملیات اقدام به دستگیری مسببان این درگیری کرده که شماری از آنها متواری می شوند.

وی گفت: عوامل انتظامی شش نفر از افرادی که متواری شده بودند را نیز در عملیات دیگری دستگیر کردند که پرونده آنها در محکم قضایی در حال رسیدگی است.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: افراد ذی نفوذ، بزرگان و ریش سفیدان باید با امر به معروف از بروز چنین مسایل و مشکلاتی در روستا جلوگیری کرده تا زمینه بروز کدورت و درگیری بین اهالی روستا ایجاد نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها