جستجوی بیش از ۹۰ درصد بیمارستان‌های عربستان

اوحدی: بیش از ۲۰ کانتینر همچنان باقی است

سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود در واکنش به خبر دفن جانباختگان فاجعه منا توسط عربستان گفت: اجازه دفن جان‌باختگان را نمی‌دهیم باید بدون فوت وقت اجساد به شهرستان‌ها منتقل شود و تمام اعضای هیات دولت در فرودگاه حاضر می‌شوند .
کد خبر: ۸۴۰۴۵۲
ایران از دولت عربستان شکایت می‌کند

به گزارش ایسنا، محمد باقر نوبخت همچنین در واکنش به برخی انتقادات نسبت به حضور رییس جمهور در نیویورک همزمان با فاجعه منا گفت:روحانی در سازمان ملل پیگیر فاجعه منا بود. نبایدا ز هر فرصتی برای فشار به دولت استفاده کرد، روحانی چند دیدار خود را لغو کرد و به تهران بازگشت.

وی افزود:سازمان ملل فرصت خوبی برای مطرح کردن فاجعه منا بود.تریبون خو بی در این باره در اختیار ایران در مجمع عمومی قرار گرفت.

نوبخت همچنین درباره صنعت خودرو گفت: حضور من در صنعت خودروسازی برای بیان مطالبات مردم و شنیدن مشکلات خودردسازان بود.باید به خودروسازان کمک و از حقوق مصرف کننده حمایت کرد.

وی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد:دولت در شش ماه اول سال 11هزار و192میلیارد تومان به طرح های عمرانی اختصاص داده است و تا پایان سال200 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد:یارانه تولید مثل یارانه خانوارها نیست، یارانه تولید براساس میزان اشتغال زایی و براساس تسهیلات بانکی است.

نوبخت در بخش از سخنانش خاطرنشان کرد:دولت هم به انتظارات مردم و هم خودروسازان توجه می‌کند، حذف تولید داخلی موجب افزایش واردات بی رویه خودرو خارجی می شود که دولت با این واردات مخالف است.

وی تاکید کرد:مردم حق دارند که از خودرو با کیفیت و با قیمت مناسب استفاده کنند و ما به بخش خودرو کمک می‌کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها