طالبان پس از تصرف بیمارستان قندوز، بلافاصله تصاویری از تصرف این بیمارستان را منتشر کردند.
کد خبر: ۸۴۰۰۷۶
بیمارستان قندوز به تصرف طالبان درآمد

به گزارش فارس، طالبان از بامداد امروز تهاجم وسیعی را به شهر قندوز آغاز کردند، طالبان با استفاده از یونیفرم نظامیان افغانستان توانستند بخش‌هایی از شهر را در دست گیرند.

طالبان با انتشار پیام‌هایی در شبکه های اجتماعی اعلام کرده اند که این تهاجم را از 3 جهت به شهر قندوز آغاز کرده‌اند و بخش مهمی از شهر را تصرف کرده‌اند.

یکی از مناطقی که طالبان به تصرف خود درآورده و بلافاصله خبر تصرف آن را اعلام کردند، بیمارستان 200 تختخوابی قندوز است. طالبان هنگام تصرف این بیمارستان،‌ تصاویری از حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان تصویری از حضور آنان را در یکی از بخش‌های بیمارستان منتشر کرده که ساعت دیواری موجود در این عکس 07:52 دقیقه را نشان می‌دهد. دیگر فعالان طالبان در شبکه‌های اجتماعی نیز دست به اقدام مشابهی زدند.

به نظر می‌رسد هدف از این اقدام طالبان، عملیات روانی علیه مردم و نیروهای نظامی افغانستان می‌باشد. طالبان پس از روی کار آمدن رهبر جدید این گروه، مانورهای مختلفی برای نشان دادن قدرت نظامی خود انجام می‌دهند. این گروه مذاکره با دولت افغانستان را متوقف کرده و عملیات‌های خود را شدت بخشیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها