تلاش رسانه ملی در ترویج فرهنگ قرآنی

دکتر محمد سرافراز، رئیس رسانه ملی طی پیامی به دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی، این مسابقات را فرصت مغتنمی برای ارج نهادن و قدردانی از همکارانی دانست که آیات قرآن را راهنمای خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۸۳۹۹۲۸
تلاش رسانه ملی در ترویج فرهنگ قرآنی

در پیام دکتر سرافراز که توسط دکتر داوود نعمتی، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی قرائت شد، آمده است:

قرآن کتاب رستگاری و مشعل فروزان رهایی از تاریکی جهل و نادانی است. قرآن کلام الهی و عصاره جهان هستی است، آن سان که آرامش، خودسازی، معرفت و کمال را به انسان رهنمون می‌سازد. چه شیرین است قطره‌ای از دریای بیکران قرآن نوشیدن و چه زیبنده‌اند تلاوت‌کنندگان، حافظان و عاملان به این کتاب آسمانی. امروز سازمان صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای فرهنگی و دانشگاهی عمومی، مفتخر است به تلاش گسترده در مسیر ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در کشور.

در ایام ماه ذی‌الحجه قرار داریم؛ متاسفانه در این ایام شاهد فاجعه غمناک کشته و مجروح شدن جمع کثیری از حجاج در منا هستیم و از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب مغفرت و برای مجروحان این حادثه صحت و سلامت آرزومندیم. اما این روزها با برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی نیت همان است؛ این مسابقات فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن و قدردانی از همکاران سازمان و خانواده هایشان که آیات بشیر و نذیر قرآن را راهنمای خود قرار داده‌اند و در فراز و نشیب زندگی، صراط مستقیم را از سطور آن می جویند.

بی‌شک ایجاد این محفل نورانی و برگزاری این مسابقات با حضور قاریان و حافظان قرآن در رسانه ملی، برکات بسیاری را با خود به همراه دارد.از استقبال ارزشمند همکاران شرکت‌کننده و برگزیدگان این دوره و همت اداره کل روابط عمومی سازمان در برگزاری این مسابقات تشکر می‌کنم و امیدوارم این حرکت ارزشمند در سال‌های آینده نیز با جدیت و حضور گسترده کارکنان ادامه یابد.گزارش مشروح این مراسم را فردا بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها