بنا و شرط و شروط هایش در بن بست مذاکره با فدراسیون کشتی

درخواست های بی پایان آقای محمد بنا

جام جم ورزشی: فدراسیون کشتی در مذاکره با محمد بنا به بن بست رسیده این در حالی است که یک منبع موثق از توافق این مربی با فدراسیون تا عصر امروز می دهد.
کد خبر: ۸۳۹۶۶۹
درخواست های بی پایان آقای محمد بنا

به گزارش جام جم ورزشی ، محمد بنا که پس از اصرارهای فراوان حاضر به مذاکره با فدراسیون کشتی بر سر هدایت تیم ملی فرنگی شده است که شرط گذاشته که کلیه اختیارات این تیم باید با وی باشد در غیر اینصورت از قبول این مسئولیت خودداری می کند. او گفته که صفر تا 100 تا تیم ملی کشتی فرنگی باید با او باشد.

شروط کلی بنا چندان مورد پذیرش فدراسیون کشتی نیست البته با کلیت درخواست های او موافقت شده است این در حالیست که این مربی همچنان پافشاری می کند که باید از اختیار تام برخوردار باشد.

درخواست های بنا منطقی است؟

هیچ اشکالی ندارد یک مربی اختیار تام داشته باشد. این هم اشکالی ندارد که یک مربی بگوید کلیه اختیار تیم باید به پای او باشد اما اینکه درخواست او برای گرفتن اختیار تام بر روی فدراسیون هم تاثیر داشته باشد و به نوعی بنا همانند رییس فدراسیون کشتی حوزه گسترده ای در اختیارات و مدیریت داشته باشد غیر منطقی است. اما متاسفانه اینها چیزهایی هستند که بنا درخواست آنها را دارد. به نظر می رسد بنا بیش از اندازه توقعی شده است. همین توقعات پس از پایان المپیک 2012 لندن منجر به پایان کار او در تیم ملی کشتی فرنگی شد.

او در کشتی فرنگی ایران محبوبیت بسیار بالایی دارد اما واقعا باید تا این اندازه انتظاراتش بالا باشد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها