جام جم ورزشی: تیره روزی های یوونتوس در سری آ ایتالیا تمامی ندارد.
کد خبر: ۸۳۹۵۹۴
بانوی پیر باز هم زمین خورد +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم فوتبال رم با برتری 5 بر یک برابر کارپی به روند پیروزی بازگشت و یوونتوس در ادامه فصل ضعیف خود برابر ناپولی شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ ایتالیا دو دیدار برگزار شد. تیم رم که هفته گذشته در خانه سمپدوریا شکست خورده بود، موفق شد با نتیجه پنج بر یک از سد کارپی بگذرد تا با ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد.

«جالوروسی» (لقب یوونتوس) قصد داشت با پیروزی در بازی شنبه شب، به عملکرد پرفراز و نشیب خود پایان دهد و با روحیه بالا به دنبال دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باشد. در آن سوی میدان، تیم قعر جدولی و تازه به لیگ آمده کارپی امیدوار بود با گرفتن امتیاز در این بازی، کمی خود را از ناحیه سقوط نجات دهد. مانولاس (۲۶)، پیانیچ (۲۸)، جروینیو (۳۱)، صلاح (۵۱) و دیگنه (۶۸) گل‌های تیم میزبان را در این بازی به ثمر رساندند. تیم مهمان در دقیقه ۷۷ می‌توانست اختلاف را کم کند اما بازیکن این تیم ضربه پنالتی خودش را از دست داد.

در دیگر دیدار مهم، ناپولی با نتیجه 2 بر یک یوونتوس را شکست داد. اینسینیه و هیگوآین برای میزبان و لمینا برای یووه گلزنی کردند.

سایر بازی‌های این هفته امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

تصاویری از پیروزی ناپولی مقابل یوونتوس را می بینید:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها