رئیس سازمان حج و زیارت گفت : با تلاش های اعضای مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت 15 نفر از زائران ایرانی مصدوم در بیمارستان های شهر مکه شناسایی شدند.
کد خبر: ۸۳۸۹۰۲
15 نفر از زائران مصدوم حادثه منا شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما اوحدی در گفتگوی تلفنی با بخش خبری شبکه خبر افزود: با تشکیل چهار تیم چهار نفره از اعضای بعثه مقام معظم رهبری و تلاش های آنها برای شناسایی جانباختگان و مصدومان حادثه روز گذشته منا این تعداد شناسایی شدند.

وی افزود: این افراد با توجه به اینکه تلفن های همراه خود را از دست داده اند امکان برقراری ارتباط نداشتند و تیم های تشکیل شده توانسته اند آنها را در بیمارستان های شهر مکه شناسایی کنند.

اوحدی گفت: 25 نفر از مجروحین ایرانی حادثه روز گذشته نیز توانسته اند امروز صبح از بیمارستان هایی که در آن بستری بودند تماس بگیرند.

وی افزود: امروز از چهار کاروان که بیشترین تلفات را داشتند بازدید به عمل آمد و از احوال بازماندگان و دیگر اعضای این کاروان ها دلجویی شد.

اوحدی گفت: با توجه به سوء مدیریت مسئولان حج عربستان پیگیر حقوق زائران خواهیم بود.
وی افزود: در این حادثه در مجموع هزار و 500 نفر جان خود را از دست داده اند که احتمال افزایش این رقم به دو هزار نفر نیز وجود دارد و بیمارستان های مکه ، ریاض، جده و طائف مملو از مصدومان این حادثه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها