جام جم ورزشی: مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا با رقابت نمایندگان ایران در پنج ماده دیگر در دور مقدماتی دنبال شد.
کد خبر: ۸۳۸۹۰۰
راهیابی پاروزنان ایران به فینال A قهرمانی آسیا

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در روئینگ تک‌ نفره سنگین وزن مردان، صابر نادری با حریفانی از هند، کامبوج، هنگ کنگ، تایلند و ازبکستان رقابت کرد و در پایان با زمان هفت دقیقه و 31 ثانیه و 87 صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و به شانس مجدد راه پیدا کرد.

نازنین ملائی در تک‌ نفره سبک‌ وزن بانوان، با حریفانی از چین تایپه، کره، تایلند، چین و هند رقابت کرد و در نهایت با زمان هشت دقیقه و هشت ثانیه 34 صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.

در روئینگ چهارنفره بانوان ایران با ترکیب فرحناز عشقی، پریسا احمدی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا با حریفانی از چین، ویتنام و کره رقابت کردند و در نهایت با زمان 6 دقیقه و 46 ثانیه 52 صدم ثانیه دوم شدد و باید در شانس مجدد رقابت کند.

مجتبی شجاعی و امیر رهنما در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان، با حریفانی از فیلیپین، چین، هند و اندونزی رقابت کردند و در نهایت با کسب رکورد 6 دقیقه و 35 ثانیه 90 صدم ثانیه در رده دوم ایستادند و مستقیما به فینال A راه پیدا کردند.

در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، نازنین رحمانی و حمیرا برزگر با حریفانی از کره، ازبکستان، ژاپن و تایلند مصاف کردند و با قرار گرفتن در رده سوم راهی شانس مجدد شدند.

این رقابت‌ها بعدازظهر امروز (جمعه) با رقابت پاروزنان ایران در سه ماده شانس مجدد دنبال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها