عامل قتل کارگر کارخانه ضایعات پلاستیک چهار روز پس از جنایت در تماس با مرد ناشناس راز قتل پسر 21 ساله را فاش کرد.
کد خبر: ۸۳۸۶۸۴
اعتراف به قتل پس از ترک ایران

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 دوشنبه شب ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در تماس با بازپرس ویژه قتل از کشف جسد کارگر کارخانه پلاستیک‌سازی در شرق تهران خبر دادند.

با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد در خیابان احسان، آنها با جسد کارگر 21 ساله در زیر ضایعات پلاستیک روبه‌رو شدند. پزشک جنایی پس از معاینه اولیه با اعلام این که چهار روز از زمان مرگ می‌گذرد، علت مرگ پسر جوان را ضربه جسم سخت به سر اعلام کرد.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات از صاحب کارخانه آغاز شد. مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد: در این گارگاه دو کارگر افغان و یک کارگر ایرانی مشغول کارند که شب‌ها با خوابیدن در کارخانه مراقب لوازم و تجهیزات هستند. چند روز قبل کارگر ایرانی‌ام به مرخصی رفت و چهار روز قبل نیز دیگر کارگرم که پسری 25 ساله است مدعی شد یکی از اقوامش در مرز ایران و افغانستان دستگیر شده و برای پیگیری کارش مجبور است به مرز برود.

وی افزود: بعد از رفتن «نجیب» متوجه غیبت کارگر 21 ساله اهل افغانستان شدم. هرچه با هر دوی آنها تماس می‌گرفتم کسی جوابگو نبود تا این که ساعتی قبل مرد ناشناسی با من تماس گرفت و خودش را دوست «نجیب» معرفی کرد. مرد ناشناس مدعی شد پسر 25 ساله از افغانستان با او تماس گرفته و به قتل کارگر 21 ساله اعتراف کرده و گفته جسد را زیر گونی‌های ضایعات گذاشته است. با تماس مرد ناشناس من به کارخانه آمدم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم که ساعتی بعد جسد کارگر اهل افغانستان از زیر ضایعات کشف شد.

با شناسایی قاتل، تیمی از کارآگاهان اداره قتل به دستور محسن مدیرروستا بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقات برای شناسایی و دستگیری نجیب را آغاز کردند. همچنین دستور احضار مرد ناشناس که در تماس تلفنی موضوع قتل را اطلاع داده بود، صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها