جام جم ورزشی: زلاتان ابراهیموویچ ستاره محبوب سوئدی پاری سن ژرمن برای هواداران تیم سابقش یعنی مالمو کار بسیار بزرگی انجام داد.
کد خبر: ۸۳۷۹۵۴
اجاره یک میدان برای هواداران!

به گزارش جام جم ورزشی ،تیم های مالموی سوئدی و پاری سن ژرمن فرانسه چهارم آذر ماه در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند. دیدار رفت را تیم پاریسی با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشت.

این دو تیم فرانسوی و سوئدی یک نقطه مشترک دارند، زلاتان ابراهیموویچ. مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن که متولد شهر مالموی سوئد است فوتبال خود را از باشگاه مالمو آغاز کرد و این باشگاه سکوی پرتاب وی به سمت برترین تیم های اروپایی شد.

زلاتان که هنوز تیم سابق خود را بسیار دوست دارد و هوادار آن است برای بازی برگشت یک هدیه ویژه برای هواداران مالمو دارد.

به گزارش گاردین، زلاتان اطراف میدان مالمو را که شهرداری برای پخش بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا در نظر گرفته بود را اجاره کرده تا مردم مالمو فرصت کنند این بازی را به صورت رایگان در میدان شهر ببینند. این خبری است که البته خودش در صفحه اینستاگرامش با عکسی از میدان مالمو منتشر کرده: من میدان بزرگ شهر را رزرو کردم‌؛ شنیده‌ام که مردم مالمو درباره این بازی حرف می‌زنند و حالا خاطر جمع شده‌ام که همه می‌توانند این بازی را ببینند. من میدان بزرگ شهر را برای مسابقه بیست و پنج نوامبر رزرو کرده‌ام و قرار است بازی به صورت مستقیم پخش شود. باید به همه مردم شهر خوشامد بگویم! البته سورپرایزهای دیگری هم برای شما دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها