شورای فنی کشتی فرنگی امروز درباره نتایج ضعیف تیم ملی تصمیم می‌گیرد

اتوبان خادم- بنا دوطرفه می‌شود؟

اشتیاق کشتی برای بازگشت بنا

«کشتی فرنگی دیگر مثل محمد بنا به خود نخواهد دید»، این اظهار نظر رحیم علی‌آبادی، عضو کهنه کار شورای فنی کشتی فرنگی بیش از هرچیز اشتیاق جامعه کشتی را برای بازگشت مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی نشان می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۷۳۸۳

به گزارش جام‌جم، با انتقادات صریح رسول خادم از کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل نتایج کسب شده این تیم در رقابت‌های جهانی، معلوم شد برخلاف تصور مربیان تیم ملی جا پای آنها خیلی هم سفت نیست، سکاندار کشتی هرچند در مراسم ختم والده محمدبنا حضور نیافت اما اکثر اطرافیان و تیم مدیریتی خود را به فلکه چهارم تهرانپارس گسیل داشت تا فاصله‌ها را کمتر کند. خادم البته در برنامه ورزش و مردم به صراحت به محمد بنا از 100 نمره 100 داد و تنها دغدغه خود را قهر و آشتی‌های محمد بنا ذکر کرد. این اظهارنظر در حالی صورت گرفت که در روزهای گذشته کارشناسان و ناظران کشتی بر لزوم فراهم کردن شرایط بازگشت محمد بنا تاکید کرده و برخی اعضای شورای فنی که قرار است در این خصوص تصمیم‌گیری کنند، برای بنا فرش قرمز پهن کردند.

کشتی فرنگی در حالی سال آینده باید در آوردگاه المپیک جنگ حیثیتی با رقیبان پرقدرت خارجی داشته باشد که هنوز سه سهمیه ورودی این رقابت‌ها را کسب نکرده و به همین دلیل بازهم نگاه‌ها متوجه محمد بنا شده است، مردی که شاگردانش در لندن 2012 با سه طلا غوغا کردند.

دیروز هم تعریف و تمجید از محمد بنا در رسانه‌ها ادامه یافت تا بلکه محمد بنا با مشاهده این اشتیاق از یک سو از برخی شرط و شروطش صرف‌نظر کرده و در دیگر سو رسول خادم نیز با انعطاف درخصوص فرآیند انتخابی تیم ملی برخورد کند و این دو در کنار هم برای موفقیت کشتی تلاش کنند.

رحیم علی‌آبادی، از اعضای شورای فنی کشتی فرنگی در این باره به ایرنا گفت: محمد بنا 9 سال خودش را وقف کشتی فرنگی کرد و دیگر کشتی فرنگی مثل او را نخواهد دید. هر چند با او در کشتی اختلاف سلیقه زیادی دارم، اما او مربی است که پای کار می‌ماند و موفقیت او به همین دلیل است .

وی یادآور شد: او شبانه‌روز در خانه کشتی بود و همه چیز را تحت کنترل داشت. مربی که شب می‌گذارد، می‌رود و نمی‌داند شاگردش چکار می‌کند و برنامه فردا چیست، این مربی به نتیجه نمی‌رسد.

علی‌آبادی تصریح کرد موضعش در نشست شورای فنی کشتی فرنگی تغییر در کادرفنی است. نشستی که قرار است به‌زودی برگزار شود و به‌نظر می‌رسد باید منتظر ماند و دید که محمد بنا در نهایت می‌پذیرد جامه قهر را همزمان با جامه سیاه از تن خارج کند و دوباره به گود برگردد!؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها