هواشناسی مازندران :

سیل در راه است

کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر در بیشتر استان‌های شمالی کشور پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۳۷۱۷۴
احتمال سیلابی شدن استان های شمالی کشور

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور طی امروز بر تداوم ناپایداری‌های همرفتی به شکل رشد ابرهای جوششی و بارش شدید باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین با توجه به پیش بینی‌ها احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی در استان‌های مازندران، ‌دامنه‌های البرز، قزوین، البرز، سمنان، نیمه غربی اصفهان را داریم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: طی امروز به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب با توجه به نفوذ جریانات مرطوب جنوبی و امکان وقوع ناپایداری‌های محلی در استان‌های هرمزگان، کرمان و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی در استان‌های چهارمحال و بختیاری و فارس احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

گودرزی در پایان در خصوص وضعیت آب و هوای استان تهران بیان کرد: وضعیت آب و هوای تهران کمی ابری همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده است. بیشنیه دمای تهران 26 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 15 درجه سانتی‌گراد است که طی روزهای آینده افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها