درگیری راننده وانت با جوان موتورسوار مرگ راننده را رقم زد.
کد خبر: ۸۳۶۶۳۶
قتل به بهانه حق تقدم

به گزارش جام‌جم، عصر روز دوشنبه مسئولان بیمارستانی در جنوب تهران در تماس با پلیس از مرگ مشکوک مرد جوانی خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری ابوذر در بیمارستان، پرستاران اعلام کردند وی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و آثار کبودی روی پهلویش مشخص است. با بررسی مدارک همراه مرد جوان هویت این مرد 36 ساله مشخص شد. با شناسایی خانواده مقتول، همسر او اعلام کرد نوید راننده وانت بود و ساعت 19 در تماس تلفنی گفت به زودی به خانه می‌آید، اما پس از آن به تماس‌های تلفنی من ‌پاسخی نداد تا این‌که متوجه مرگ او شدم.

تحقیق از عوامل اورژانس نشان داد مقتول بیهوش در زیرگذر خط آهن افتاده بود و امدادگران اورژانس از طریق تماس مردمی متوجه موضوع شده بودند.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ مرد جوان آغاز شد.

در حالی‌که تحقیقات در این باره ادامه داشت تیم جنایی متوجه شد خودروی مرد 36 ساله در پارکینگ پلیس است. با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات در مورد علت توقیف خودرو آغاز و ماموران متوجه شدند وانت به علت درگیری راننده با مرد موتورسواری به پارکینگ منتقل شده و مرد موتورسوار به اتهام نزاع به دادسرای ناحیه 18 منتقل شده و در بازداشت است.

روز گذشته موتورسوار به دادسرای جنایی منتقل شد و مورد بازجویی قرار گرفت. او که نمی‌دانست مرد 36 ساله جانش را از دست داده است در تحقیقات مدعی شد با موتورسیکلت در حال عبور از زیرگذر بودم که به دلیل حق تقدم با راننده وانت درگیر شدم و چند ضربه به او زدم. در حین نزاع خودروی او به حرکت درآمد و راننده برای نگه داشتن خودرو به پشت آن رفت که بین خودروی خودش و خودروی عقبی گیر کرد. من هم دیدم او گیر کرده است، چند ضربه به او زدم.

با اعترافات پسر 20 ساله او به اتهام قتل از سوی بازپرس جنایی بازداشت شد تا علت اصلی مرگ مرد 36 ساله از سوی پزشکی قانونی مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها