جام جم ورزشی: باشگاه الأهلی امارات برای پر کردن ورزشگاه خانگی خود در دیدار حساس برابر نفت، حضور در این بازی را برای تماشاگران رایگان اعلام کرد.
کد خبر: ۸۳۶۲۴۱
الأهلی دیدار برابر نفت را رایگان کرد

در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الأهلی امارات در ورزشگاه خانگی خود از نفت تهران پذیرایی می‌کند. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که نماینده امارات در دیدار رفت خود در تهران پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و با یک گل حریف خود را شکست داد تا کار این تیم در دیدار برگشت راحت شود.

به گزارش ایسنا ، برای اماراتی‌ها دیدار برابر نقت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. آنها در این چند روز اخیر نه تنها از هواداران خود بلکه از هواداران دیگر تیم ها درخواست کرده‌اند که برای دیدار حساس برابر نفت در ورزشگاه حاضر شوند، چرا که این دیدار تقابل فوتبال ایران با امارات است و یک بازی فرا باشگاهی به شمار می آید.

باشگاه الأهلی در جدید ترین اقدام خود اعلام کرد که تماشای بازی برابر نفت رایگان است و هر کسی می تواند بدون هزینه کردن این بازی را از نزدیک تماشا کند.

این باشگاه اماراتی در سایت رسمی خود نوشت: تماشاگران اماراتی نقشی اساسی در حمایت از الأهلی داشته‌اند. الأهلی تنها نماینده امارات در لیگ قهرمانان آسیاست و پیروزی این تیم به معنای پیروزی فوتبال امارات و بالا رفتن پرچم این کشور است. هواداران تیم های مختلف حمایت خود را از الأهلی نشان داده‌اند و این ثابت می کند که این دیدار برای همه مهم است.

اولاریو کوزمین، سرمربی الأهلی هم در نشست خبری خود بازی برابر نفت را سخت توصیف و اعلام کرد که با وجود پیروزی یک بر صفر در آزادی نماینده ایران را دست کم نخواهد گرفت. او گفت: نفت تهران هم مانند دیگر تیم های بزرگ ایرانی خوب و قدرتمند است و بازی کردن برابر این تیم اصلا آسان نیست. ما در دیدار رفت با یک گل به پیروزی رسیده‌ایم اما این دیدار دیگر به تاریخ پیوست و الان باید از نو شروع کنیم.

او ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا نتیجه لازم را به دست آوریم. نفت حریف خوبی برای ما است و پیروزی برابر این تیم سخت است. دوست دارم که در مرحله بعد با الهلال عربستان بازی کنیم چرا که این تیم یادآور خاطرات زیادی برای من است.

هر چند روز سختی برای شاگردان علیرضا منصوریان پیش بینی می شود اما این مربی جوان و آینده دار فوتبال ایران به مردم ایران قول داده که تیمش را در این دیدار پیروز از میدان خارج کند و به مرحله بعد راه یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها