کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال پس از برگزاری نشست های مختلف در نهایت سرمربی تیم ملی را انتخاب کرد تا این تیم خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کند.
کد خبر: ۸۳۵۹۸۱
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معرفی شد

به گزارش مهر، بعد از کش و قوس فراوان سرانجام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال محمد ناظم الشریعه را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال ایران انتخاب کرد.

پیش از این خسوس کاندلاس اسپانیایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بود که به خاطر مشکلاتی از ادامه کار در تیم ملی منصرف شد.

ناظم الشریعه یکی از دستیاران خسوس کاندلاس در تیم ملی بود.

قرار است علی صانعی به عنوان مدیر فنی، ناصر پیرودی به عنوان مربی بدنساز، محمد هاشم زاده دستیار و امیر فراشی به عنوان مربی دروازه بان‌ها در تیم ملی کنار ناظم الشریعه باشند.

اعلام برنامه اردوهای تیم ملی فوتسال

اولین اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با روسیه چهاردهم مهر ماه آغاز و تیم ملی طی روزهای هجدهم و نوزدهم مهر با روسیه بازی می کند.

تیم ملی سپس با دور روز استراحت، از ۲۱ تا ۲۶ مهرماه به اردو می رود و سپس از پایان اردو تا سی ام مهر ماه به اردوی ایتالیا می رود تا دو بازی تدارکاتی با این تیم به انجام برساند.

لیگ فوتسال بعد از بازی‌های دوستانه با ایتالیا از پنجم آبان از سر گرفته می شود.

فهرست نفرات تیم ملی هم جدید اعلام می شود و فهرست قبلی که از سوی کمیته فوتسال طبق نظر وحید شمسایی اعلام شده بود مد نظر نیست.

با توجه به فرصت کم تا بازی با روسیه فقط ۱۸ بازیکن به تیم ملی دعوت می شوند که اسامی آنها بعد از بازی های این هفته لیگ برتر فوتسال (روز جمعه) اعلام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها