خبر: یک دانشمند آمریکایی با مضر دانستن استحمام برای بدن، تاکید کرد 12 سال است حمام نرفته است. او معتقد است باکتری‌های مفید بدن، هنگام شست‌و‌شو همراه چرک‌ها از بین می‌رود و به دنبال آن بدن سیستم دفاعی عادی خود را از دست می‌دهد.
کد خبر: ۸۳۵۴۱۹
توی ده منهتن ...

شاید شما هم مثل خیلی‌های دیگر بخواهید از کنار این خبر با دو تا ایش و ویش ساده و چین انداختن به صورت عبور کنید، اما این خبر بسیار مهم است و احتمالا ریشه بسیاری از تغییرات در جهان آینده ما خواهد بود. با ما همراه باشید تا ابعاد باور نکردنی حمام نکردن 12 ساله این دانشمند آمریکایی را بررسی کنیم:

1ـ به نظر می‌رسد سلاح‌های بیولوژیک آمریکا با وجود این دانشمند 12 سال حمام نرفته در حال تکمیل شدن است... شما فرض کنید آمریکا باز هم تصمیم بگیرد در امور یک کشور دخالت کند و با دولت آن وارد جنگ شود. به جای فرستادن آن همه ناو هواپیمابر و زیردریایی و تانک و نفربر، فقط کافی است 200 ـ 300 تا آمریکایی 12 سال حمام نرفته را با چتر در نقاط استراتژیک آن کشور پیاده کند. نتیجه این می‌شود که حتی ادوات نظامی آن کشور هم از کار می‌افتد؛ چه برسد به آدم‌های ساکن آنجا!

2ـ آمریکایی‌ها از دیرباز علاقه داشتند با موجودات فضایی که در سایر کرات زندگی می‌کنند ارتباط برقرار کنند ... عطر آمریکایی‌های 12 سال حمام نرفته، بزودی خیلی سریع‌تر از سرعت نور، کهکشان‌ها را درمی‌نوردد و به سیارات دیگر می‌رسد و همین روزهاست که آدم فضایی‌ها با آمریکایی‌های 12 سال حمام نرفته، ارتباط نزدیک از نوع سوم برقرار کنند و بگویند: «داداش براتون صابون گلنار فضایی آوردیم ... جون مادرتون بیاین برین خودتونو بشورین ... کهکشان خم شد از عطر شما!»

3ـ به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها می‌خواهند با 12 سال حمام نرفتن با ادبیات کودک ما وارد چالش شوند و الگوهای حمام نرفتن کودکان ما را آمریکایی کنند. خلاصه همین روزهاست که نمونه آمریکایی این شعر معروف مرحوم احترامی هم منتشر شود:

توی ده منهتن / یانکیه تک و تنها بود / یانکی نگو بلا بگو / تنبل تنبلا بگو / موی بلند روی سیاه / ناخن دراز واه واه واه / نه آفریقا نه آسیا / نه چین زرد کپی کار / هیچ‌کس باهاش رفیق نبود/ تنها روی سه پایه نشسته بود تو سایه / اوباما می‌گفت: یانکی میای بریم حموم؟...

4ـ همان طور که آمریکایی‌ها در فروش نفت شان خساست به خرج می‌دهند تا اگر روزی منابع نفتی جهان تمام شد، بتوانند با نفت شان به همه پز بدهند، می‌خواهند با صرفه‌جویی در مصرف آب (حتی به قیمت حمام نکردن) برای قرن‌های خشکسالی و کم آبی که در پیش رو داریم هم آب ذخیره کنند ... برای آب و نفت که دانشمندان آمریکایی یک فکر اساسی کردند، در مورد خوردن و نفس کشیدن هم بتوانند راه‌هایی برای صرفه‌جویی یا قطع آن پیدا کنند، آمریکا تا هزار سال دیگر هم ابرقدرت می‌ماند، ولو این که هر آمریکایی از نظر شرایط حیاتی، بیشتر به آمیب‌های تک یاخته‌ای نزدیک باشد تا آدمیزاد!

علی زراندوز - جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها