سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: یک کارگر افغانی جوان در پی حفر چاه و ریزش دیوارهای آن جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۳۴۶۴۷
حفر چاه، کارگر را به کام مرگ کشاند

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ساعت 13:04 روز گذشته حادثه محبوس شدن یک کارگر داخل چاه واقع در مرزداران بعد از خیابان ایثار اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در یک ساختمان در حال ساخت کارگران مشغول حفر چاهی به عمق 12 متر بودند که به دلیل نزدیک بودن آن با چاه دیگر دیوارهایش تخریب و یکی از کارگران مدفون شد. کارگر دوم برای نجات این فرد اقدام کرد اما وی نیز در چاه گرفتار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی بعد از ایمن‌سازی محل حادثه وارد چاه شدند و بعد از عملیات خاکبرداری هر دو کارگر که افغانی و حدوداً 25 ساله بودند را خارج کردند. به تحول آنها به اورژانس مشخص شد اولین کارگر جان خود را از دست داده و کارگر دوم نیز دچار مصدومیت شده که به مرکز درمانی منتقل شد. این عملیات در ساعت 14:26 به پایان رسید.

وی از وقوع حادثه دیگر خبر داد و گفت: ساعت 22:46 شب گذشته حادثه تصادف در محله تجریش، خیابان جعفرآباد به سامانه 125 اعلام و دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه ون با 12 سرنشین شامل 5 نوجوان و 7 بزرگسال که از شهرهای جنوبی آمده بودند به دلیل نا مشخصی از مسیر اصلی منحرف و با درخت کنار خیابان برخورد کرده است.

ملکی خاطرنشان کرد: تعدادی از سرنشین‌ها پیاده و تعدادی دیگر در خودرو محبوس شده بودند. بعد از ایمن‌سازی‌های صورت گرفته این افراد خارج شد و تعدادی از آنها تحویل نیروهای اورژانس شدند. خودرو به محل امنی منتقل شد و عملیات در ساعت 23:40 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها