سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: ۳ کارگر در اثر تخلیه چاه فاضلاب دچار مصدومیت شدند که ۲ نفر از آنان جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به شدت مصدوم شد.
کد خبر: ۸۱۱۶۵۴
تخلیه چاه فاضلاب جان ۲ کارگر را گرفت

جلال ملکی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت:‌ در ساعت 12 و 15 دقیقه ظهر امروز حادثه گرفتار شدن سه کارگر در چاهی واقع در ساختمانی در قیام‌دشت خیابان باهنر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهد شد در قسمت حیاط یک ساختمان، چاه دو متری فاضلابی وجود دارد که برای تخلیه آن، یکی از کارگران وارد چاه می‌شود که به دلیل گازهای موجود دچار مصدومیت شده و در چاه گرفتار شد و دو نفر دیگر از کارگران نیز برای نجات این کارگر وارد چاه شدند که آن دو نیز به شدت دچار مصدومیت می‌شوند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله این سه کارگر ایرانی را که دو نفر از آنها بین 20 تا 25 سال و یک نفر 40 سال سن داشته است را خارج و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند که مشخص می‌شود دو کارگر جوان جان خود را از دست داده و یکی دیگر از کارگران نیز شدیداً دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: پس از ایمن‌سازی‌های لازم، این مکان تحویل مالکان شد و در ساعت 13 و 35 دقیقه عملیات این حادثه به اتمام رسید.

ملکی در پایان توصیه کرد: کارگران چاه قبل از هر اقدامی گازهای چاه را تخلیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها