اعتراض در ورزشگاه آزادی

کرار: تا پول ندهند خوب بازی نمی‌کنم

جام جم ورزشی: جاسم کرار یکی از بزرگ ترین مشکلات فوتبال ایران محسوب می شود.
کد خبر: ۸۳۳۹۷۳
بی اخلاق ترین بازیکن لیگ برتر ایران بدون بازی کردن 100 میلیون می گیرد

او مدام حاشیه سازی می کند و این اواخر کار را به جایی رساند که حتی به سرمربی تیمش بی احترامی کرد و آنالیزور استقلال را نیز اهانت های خود در امان نگذاشت.

به گزارش خبرآنلاین ، او که خوشحال و خندان و در قامت یک بازیکن آرام به تمرین استقلال رفت، جاسم کرار بود. بازیکنی که اصلا شبیه به آن بازیکنی نبود که قبل از بازی ملوان با لگد به در اتاقش کوبید و یا آنکه شبانه، اردوی استقلال را ترک کرد. این بار خبرنگاران عامل غریب بودن خانواده کرار در تهران نبودند که مسئولان بگویند به خاطر جوسازی آنها، بازیکن عراقی حاشیه ساز شده است؛ همانطور که خبرنگاران در ماجرای داد و بیدادهای او در اردوی استقلال پیش از بازی ملوان، نقشی نداشتند. کرار دوشنبه با لبی خندان به تمرین رفت و فقط یک جعبه شیرینی کم داشت. محرومیت یک ساله او از فوتبال بخشیده شد و با خود حساب و کتاب می کرد که از عابر بانک فوتبال ایران، فصل آینده هم سهمی به او خواهد رسید. استقلالی ها هم سرمست از لبخندهای کرار، او را با آغوش باز پذیرفتند تا باردیگر نشان دهند، عاقبت این همه حاشیه سازی و جنجال، اخراج نیست بلکه گرفتن یک تعهد خشک و خالی است.

پول های امسال فوتبال ایران به اندازه ای زیر زبان کرار مزه کرده که محرومیت یک ساله اش از لیگ می توانست کابوسی برای این بازیکن سنگین وزن باشد. کرار قطعا با این مقدار اضافه وزن در هیچ کجای دنیا نمی تواند قرارداد میلیاردی ببندد اما همین امسال و تا اینجا به خاطر بازی های خوبش (!) در استقلال، 500 میلیون تومان پول گرفته است. این پولی است که کرار به ازای نیم فصل اول گرفته؛ تازه 100 میلیون کمتر از قراردادش.
یک حساب و کتاب ساده نشان می دهد کرار بابت هر بازی اش در نیم فصل 33 میلیون از استقلال می گیرد. حالا عملکرد او در 4 بازی اول استقلال را به یاد بیاورید. کرار در بازی سیاه جامگان 45 دقیقه بازی کرد که بی کیفیت بود. در بازی ذوب آهن هم که به زمین نرفته، مصدوم شد. در واقع آنچه کرار در 4 هفته اول برای استقلال داشته «هیچ» بوده. او با وجود این مقدار اضافه وزن، با کمک گن لاغری هم نتوانست در زمین یکی از آن حرکت های خوبش را انجام دهد ولی در عوض، استقلال برایش خوب حرکت زد! کرار حالا در سه بازی آینده استقلال هم به خاطر محرومیت باید بیرون بنشیند و این بار دیگر خانواده اش در غریب و آواره نخواهند بود و از همه مهمتر او با استراحت مطلق، 100 میلیون کاسب می شود!
با این سه بازی و آن 4 مسابقه اول لیگ(البته یکی از سه بازی در حذفی برگزار می شود) کارایی کرار در 6 بازی لیگ برتر برای استقلال عملا صفر خواهد بود. بازیکن عراقی از هفته هفتم لیگ دوباره می تواند برای استقلال به میدان برود و اگر بتواند آماده شود، تازه در 9 بازی باقی مانده نیم فصل می تواند کمی جواب دست و دلبازی آبی ها را بدهد.
تا اینجای کار که او به اندازه کافی از این قرارداد سود کرده و با وجود این میزان از ناآمادگی، 40 درصد از قراردادش را گرفته است. این مسئله حتی ناراحتی بازیکنان استقلال را در پی داشته چون آنها می گویند چطور باشگاه 30 درصد از قراردادشان را قسط بندی کرده و می پردازد اما به ناگهان 40 درصد از قرارداد کرار را می دهد؟ کراری که گاها با حرکات خود اعصاب همین بازیکنان را به هم می ریزد. چه، یکی از آنها تعریف می کند او گهگاهی به بعضی از بازیکنان نامی تیم لایی می اندازد و با خنده می گوید: «یک عراقی به تو لایی انداخت.» جمله ای که ثابت می کند حداقل به استقلالی ها نمی توان انگ نژادپرستی زد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ناشناس
-
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
۱
۰
نمیدونم استقلالیا عاشق چه چیز كرارند!!!!!؟
الناز
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
۰
۱
بهتر است یك چنین مقاله ای در مورد بعضی بازیكنان بی خاصیت ایرانی، علی الخصوص بازیكنان تیم های دولتی(استقلال و پرسپولیس) كه دستمزدشون از تو جیبِ ملت هستش نیز بنویسید....
ناشناس
-
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
۰
۱
ای كاش راجع به موضوعات دیگه هم میتونستید این جوری مقاله بنویسید

نیازمندی ها