کشف جسد سوخته پسر جوان در بازار تهران، تیم جنایی را در برابر قتل جدیدی قرار داد.
کد خبر: ۸۳۳۵۳۵
معمای کشف جسد سوخته در بازار تهران

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 40 دقیقه یکشنبه اهالی کوچه موسوی در راسته ارامنه بازار متوجه آتش سوزی در کنار سطل زباله‌ای شدند، آنها با خاموش کردن آتش توسط آتش نشانان متوجه جسد سوخته‌ای در زیر ضایعات شدند. با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل،تیم جنایی برای تحقیقات راهی محل کشف جسد شدند.

تحقیقات اولیه برای کشف علت جنایت آغاز شد. پزشکی قانونی با معاینه جسد اعلام کرد علت اصلی مرگ اصابت ضربه چاقو به پهلوی پسر جوان است. در ادامه مشخص شد یک ساعت از زمان قتل می‌گذرد و پس از قتل،جسد مقتول به آتش کشیده شده است. بررسی صحنه جرم نیز نشان می‌داد عامل جنایت پس از قتل جسد را به این محل آورده و با ریختن ضایعات روی جسد آن را، آتش زده است.

در ادامه مشخص شد در محل کشف جسد یک کارگاه تولید پوشاک زنانه است که در آن باز بوده و کسی داخل آن نیست.

با آغاز تحقیقات از اهالی،آنها اعلام کردند پسر 25ساله‌ای به نام شهرام در کارگاه لباس کار می‌کند. با حضور بستگان شهرام در محل آنها اعلام کردند جسد متعلق به شهرام است و آنها نمی‌دانند چه کسی او را به قتل رسانده است.

رضا یکی از بستگان مقتول در بازجویی‌ها گفت: از چند سال قبل همراه شهرام و چند نفر از بچه‌های فامیل از زنجان برای کار به تهران آمدیم و در کارگاه لباس زنانه مشغول کار شدیم.

امشب شهرام شام مهمان دوستش بود. نمی‌دانم چه کسی او را به قتل رسانده است. با شناسایی هویت مقتول، جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه تحقیقات تعدادی مظنون شناسایی و دستگیر شدند. با دستگیری مظنونان تیمی از کارآگاهان به دستور سجاد منافی آذر بازپرس جنایی تحقیقاتشان را برای شناسایی قاتل آغاز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها