پسر معتاد که مامور کمپ ترک اعتیاد را به قتل رسانده بود، خود را تسلیم ماموران کرد.
کد خبر: ۸۳۳۵۳۴
قاتل مامور کمپ ترک اعتیاد تسلیم شد

به گزارش جام‌جم، ساعت 3 بعدازظهر 11 شهریور مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 خبر داد که چند نفر در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در خیابان همیلا در غرب تهران درگیر شده‌اند که در این درگیری یکی از آنها به قتل رسیده است.

ماموران با حضور در محل متوجه شدند، سه مامور کمپ ترک اعتیاد که با هم برادر هستند، پس از تماس مردی برای انتقال پسر معتادش، به آن ساختمان آمده بودند که این حادثه رخ داده است.

ماموران جسد امیر 29 ساله را به پزشکی قانونی و فرد دیگر را که از ناحیه کتف زخمی شده بود، به بیمارستان منتقل کردند که بعد از اقدامات اولیه درمانی مرخص شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی و به دستور قاضی بستان‌زاده، بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، افراد حاضر در محل جنایت برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

ابتدا دو برادر مقتول بازجویی شدند و در اظهاراتشان گفتند: ما در یک کمپ ترک اعتیاد کار می‌کنیم. روز حادثه مردی با کمپ تماس گرفت و خواست برای انتقال پسر معتادش به کمپ، به خانه‌اش برویم . بنابراین سه نفری به آنجا رفتیم و همراه صاحبخانه وارد خانه‌اش شدیم. جوان معتاد در آشپزخانه بود. سمت او رفتیم تا وی را به مکان دیگری منتقل کنیم که او به سمت امیر حمله‌ور شد و با چاقو او را زخمی کرد و گریخت. برادرم هم به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

جستجوی ماموران برای یافتن متهم ادامه داشت تا این که بعدازظهر یکشنبه قاتل فراری خود را به پلیس آگاهی معرفی و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها