جام جم ورزشی: مدیر‌عامل باشگاه ورزشی هنرمندان می‌گوید یک ماه و نیم دیگر تیم هنرمندان به اسپانیا می‌رود و در مقابل پیشکسوتان ر‌ئال‌ ماد‌رید بازی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۳۳۲۷۶
هنرمندان ایران - پیشکسوتان رئال مادرید

حسین یاریار در نشست خبری مشترک باشگاه هنرمندان و جامعه ام اس گفت: از بابتی خوشحالم و از بابتی ناراحت. خوشحال از این بابت که توانستیم بالاخره این موضوع را جمع و جور کنیم و یک روز خوب را برای ایران به وجود بیاوریم. از این موضوع نیز ناراحتم که چرا اصحاب رسانه امروز (دوشنبه) نیامده‌اند. شاید فکر کرده‌اند بازی ستارگان ایران و جهان بعد از اتمامش حاشیه‌ای ندارد و دیگر خبری نیست. البته گفته شده که در جایی جشن شش تایی‌ها برگزار شده است و به آنجا رفته‌اند.

به گزارش ایسنا ، وی ا‌دا‌مه‌ داد: در جریان سفری که 9 ماه پیش داشتیم تا به امروز افرادی را خدا واسطه قرار داد تا بتوانیم این حرکت خوب را داشته باشیم. همان اول به پست آقای غفوریان خوردیم و او واسطه‌ای شد با صحبت‌های ایشان با کرمان موتور صحبت‌هایی شد که این شرکت از لحاظ معنوی بسیار ما را کمک کرد. موضوع کرمان موتور را تبلیغاتی نببینید؛ چرا که اگر کرمان موتور نبود شاید این اتفاق شدنی هم نبود. شرکت کرمان موتور یک حمایت معنوی از برنامه ما به عمل آورد.

مدیر‌عامل باشگاه ورزشی هنرمندان در ادامه گفت: از حسن روشن معذرت‌خواهی می‌کنم؛ چرا که قرار بود مسئولیت تیم را بر عهده بگیرند اما از آنجا که یک بار در مجموعه کارگران با ایشان برخورد ناشایستی کرده بودند، ایشان رفتند و ما نتوانستیم در کنار ایشان باشیم. می‌دانم که حسن روشن و علی پروین چه کسانی بودند. نسل ما می‌داند که آنها چه کرده‌اند و اگر اینها نبودند، فو‌تبا‌ل ما نمی‌توانست درآمدهای این چنینی برای ما داشته باشد.

وی با تشکر از اصحاب رسانه ا‌ضافه‌ کرد‌: روزنامه‌هایی را دیده‌ام که در بازی جمعه نوشته بودند که دیگر این غروب جمعه دلگیر نیست و رسانه‌های مکتوب و تصویری کمک‌های بسیار خوبی کردند و همین برای ملت ما کافی بود. در جایی هم رسانه‌ها نوشته بودند که با درآمدهای این برنامه چه کردید؟ آنها هم نوشته‌هایشان طبیعی بود. به‌ هر‌ حال ما باید به نیمه پر لیوان نگاه کنیم. این بازی در کشورهای مختلفی بسیار صدا کرد و من از شما می‌پرسم که ما چقدر باید هزینه می‌کردیم که بتوانیم این طور در دنیا شنیده شویم. باشگاه هنرمندان که ما در آن حضور داریم بسیار فقیر است و هر یک ریالی می‌تواند برای ما زلزله به وجود بیاورد ولی ما در فضای مالی حرکت نکردیم و اهداف معنوی داشتیم.

یاریار خاطر‌نشان کرد: این که بتوانیم بعد از 5 + 1 موفقیت دیگری را به وجود بیاوریم خود بسیار موفقیت‌آمیز است. ما در هشت سال دفاع مقدس کارهای درستی انجام دادیم، چرا که یک وجب از خاکمان را به عراقی‌ها ندادیم. چه رسانه‌هایی که امروز در اینجا حضور دارند و چه رسانه‌هایی که حضور ندارند، پاهای آنها را می‌بوسم؛ چرا که اگر آنها نبودند صدایی از ایران بیرون نمی‌آمد. شما ایستاده‌اید و بودید که این عشق به وجود آمد.

او افزود: ما تمبری را طراحی کرده‌ایم که فیگو و روبرتو کارلوس گفتند که برای ما هم این تمبرها را ارسال کنید و ما هم تا سه‌شنبه این تمبرها را به مادرید می‌فرستیم که به دست آنها برسد.

یاریار ا‌دا‌مه‌ داد: اشتباه‌هایی داشتیم که ناشی از آماتور بودنمان بود. خود من که سال‌ها در ورزش حضور داشتم این رویداد بسیار برایم بزرگ بود. طبیعتا تیم ما هم آماتور بود و خوب که نگاه کنید متوجه می‌شوید که همه آماتور بودیم، حتی اصحاب رسانه. واقعیت این است که 20 درصد کار را بلد بودیم و 80 درصد کار را خدا کمک کرد و جور شد ولی تجربه خوبی بود.

مدیر‌عامل باشگاه ورزش هنرمندان اظها‌ر کرد: متاسفانه در بدرقه خسته بودم و نتوانستم بازیکنان را تا فرودگاه بدرقه کنم. مثل جاهای دیگر که استقبال خوبی داریم و بدرقه خوبی نداریم. نتوانستم به فرودگاه بروم که این موضوع به خاطر خستگی‌ام بود. از همین جا از تمامی دوستان از این بابت معذرت خواهی می‌کنم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: 200 میلیون تومان بلیت فروشی کردیم و دیده شده است که فلان آقا به عنوان خیر برای برنامه‌های خیرخواهانه 900 میلیون پول می‌دهد که همه مجانی به استادیوم بروند. پس 200 میلیون مقابل 900 میلیون پول زیادی نیست اما مهم این است که چقدر بیماری ام اس شناخته شده است و آن خیری که 900 میلیون تومان می‌دهد، هر چند که کار بسیار پسندیده‌ای انجام داده است اما نمی‌تواند این شناخت و جریان فرهنگی و انسانی را به وجود بیاورد که توسط شما خبرنگاران صورت گرفت.

یاریار افزود: تازه الان متوجه شده‌ام که چه اشتباهی کردیم که نگذاشتیم تماشاگران به صورت مجانی بازی را ببینند. 200 میلیون تومان ما را گول زد با این 50 میلیون تومانی که در حال‌ حاضر عاید بیماران ام اس شده است هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد ولی اگر استادیوم پر می‌شد و همه بچه‌ها می‌آمدند و بازی را می‌دیدند همه می‌گفتند که چه اتفاق انسان‌دوستانه‌ای رخ داده است. من اشتباه کردم و از خدا می‌خواهم که من را ببخشد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید آیا عابدزاده برای حضور در بازی ستارگان ایران و جهان پولی دریافت کرده است، گفت: خیر. او فقط پول بلیت هواپیمای ایران – آمریکا را از ما گرفت تا از آمریکا به ایران بیاید. عابدزاده شرایط خاص دارد و بالاخره جزو مفاخر ورزش ماست. یکی به من گفت که چرا عابدزاده را در درون دروازه قرار داده‌اند. اگر کس دیگری را می‌گذاشتند این سه گل را نمی‌خورد. من در جوابش گفتم این موضوع را بگذارید به حساب بازی که مقابل استرالیا داشت و با یک پشتک خاطره خوبی را برای ایران به وجود آورد.

مدیر‌عامل باشگاه ورزشی هنرمندان در پاسخ به این سوال که پرسید آیا با صدا و سیما صحبت‌هایی داشته‌اید که مبلغ دریافتی از تبلیغات و تیزهایی که در میان فو‌تبا‌ل ستارگان و در ابتدای فو‌تبا‌ل به دست آورده را با توجه به این که بازیکنان فو‌تبا‌ل این اقدام را در راه خیر و بیماران ام اس انجام داده‌اند، توضیح داد: خیر. نگفته‌ام. شما اگر می‌خواهید خود به صدا و سیما بگویید؛ چرا که اگر من بگویم خود اینجا هستم و می‌گویند کاری را انجام داده و می‌خواهد پولی دریافت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها