درخواست طلاق‌به خاطر زندگی ‌در خانه مادر شوهر

زندگی در خانه مجلل و بزرگ مادرشوهر برای تازه عروس خیلی هم خوب نبود و باعث شد زندگی مشترکش خیلی زود به پایان برسد. آنها هفته گذشته به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند.
کد خبر: ۸۳۱۷۸۱

مرد جوان به قاضی عموزادی، رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده می‌گوید: آقای قاضی روز اولی که با شادی آشنا شدم به او گفتم زمانی که ازدواج کنیم باید در خانه ما و همراه پدر و مادرم زندگی کنیم. او هم قبول کرد و به دلیل این‌که پدرم یک خانه بزرگ و قدیمی دارد قرار شد که در خانه آنها زندگی کنیم. شادی هم پس از دیدن خانه ما کلی استقبال کرد و از زندگی در آن خانه بزرگ خوشحال بود.‌ او کلی برنامه برای زندگی و چیدمان خانه طراحی کرده بود و از این‌که قرار بود در خانه‌ای به این بزرگی زندگی کند، خوشحال بود. ولی آقای قاضی همسرم تنها بعد از گذشت سه ماه شروع به بهانه‌گیری کرد و مرتب دعوا به‌راه می‌انداخت. او هر لحظه از من می‌خواست که اسباب‌کشی کنیم و مستقل شویم.او توقع دارد آن خانه را رها کنم و یک خانه کوچک اجاره کنم.‌در این لحظه زن جوان به قاضی می‌گوید: آقای قاضی وقتی خانه آنها را دیدم تصور می‌کردم می‌توانم در آن خانه بزرگ در کنار خانواده شوهرم
زندگی کنم.

بزرگی آن خانه باعث شد چشمم را روی مشکلاتی که در انتظارم است، ببندم و تنها به این فکر کنم که در این خانه می‌توانم یک زندگی خوب داشته باشم. اما درست بعد از ازدواج بود که متوجه شدم زندگی در کنار خانواده شوهر چقدر سخت است و خانه‌مان هر چقدر هم که بزرگ باشد باز هم مستقل نیستیم. من دوست دارم مثل هر زن و شوهر دیگری در کنار شوهرم مستقل زندگی کنم و هر کاری که دلم می‌خواهد انجام دهم؛ ولی در کنار خانواده شوهرم راحت نیستم، برای همین نمی‌توانم به این زندگی ادامه دهم.

بعد از صحبت‌های این زن و شوهر تلاش قاضی برای منصرف کردن آنها از جدایی بی‌نتیجه ماند و حکم طلاق توافقی صادر ‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها