هندسه قدرت در عصرارتباطات تغییر کرده است‌

خبرنگاران، سربازان نبرد نرم در جبهه سخت

دکتر سرافراز در عیادت از خبرنگار مجروح صدا و سیما عنوان کرد:

خبرنگاران، رزمندگان جنگ نرم در جبهه سخت

دیروز رئیس رسانه ملی با حضور در بیمارستان فارابی تهران از خبرنگار مجروح خبرگزاری صدا و سیما عیادت کرد .
کد خبر: ۸۳۱۳۵۵

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پس از انتقال سیدمحمدحسن حسینی، خبرنگار صدا و سیما به کشور برای ادامه درمان، صبح دیروز دکتر سرافراز رئیس رسانه ملی با حضور در بیمارستان فارابی از وی عیادت و از نزدیک روند درمان وی را پیگیری کرد.

دکتر سرافراز در این ملاقات گفت: خبرنگاران اعزامی به مناطق جنگی، رزمندگان نبرد نرم هستند که در جبهه سخت هم مجروح می‌شوند و هر دو ویژگی را دارند.

وی افرود : رسانه ملی در جنگ‌های کشورهای دیگر، شهدایی را تقدیم کرده است و ‌آنها به وظیفه بزرگ رسانه‌ای خود عمل کرده‌اند .

سرافراز تاکید کرد: گروه‌های تروریستی امثال داعش که وابستگی آنها به برخی قدرت‌ها و صهیونیست‌ها مشخص شده است، یکی از اهدافشان ایجاد جنگ‌های داخلی و منطقه‌ای است که امیدواریم بزودی نابود شوند .

رئیس رسانه ملی در این دیدار با بیان خاطره‌ای از مجروحیت خود در دوران دفاع مقدس، اظهار امیدواری کرد هرچه سریع‌تر شاهد بهبود و بازگشت وی به جمع خبرنگاران صدا و سیما باشد.

در این ملاقات حسینی، ضمن تشکر از حضور دکتر سرافراز،خود را سرباز کوچک رسانه ملی در جنگ حق علیه باطل و استکبار جهانی دانست و از این‌که توفیق جانبازی در این راه نصیب وی شده است، خدا را شکر کرد .

حسینی با توصیه به پیروی از اوامر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: رهبری نظام نماد وحدت ملت ماست و تا زمانی که مردم با رهبری باشند هیچ آسیبی به نظام نخواهد رسید . وی با آرزوی سلامت برای رهبری نظام افزود: برای همه محبت‌هایی که در این چند روز از طرف همکاران و مردم عزیز به من شده است تشکر می‌کنم و برای شما که از خدمتگزاران نظام هستید آرزوی سلامت و توفیق دارم.

رئیس بیمارستان فارابی نیز در این ملاقات توضیحاتی در خصوص روند معالجه سیدمحمدحسن حسینی ارائه کرد و گفت: مقرر شده است زیر نظر تیم مجرب و متخصصان جراحی چشم، مغز و اعصاب، روند درمان ایشان ادامه پیدا کند .

همچنین یکشنبه شب وزیر بهداشت به عیادت سیدمحمدحسن حسینی رفت و چشم او را معاینه کرد.

سفیر سوریه هم دیروز از خبرنگار صدا و سیما عیادت کرد. وی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: آنچه آقای حسینی در برابر جنگ ضد بشری، اخلاقی، فکری و انسانی تروریست‌ها علیه مردم سوریه انجام داده خیلی موثر بوده و باعث تقویت محور مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و منطقه خواهد شد.

سیدمحمدحسن حسینی خبرنگار صدا و سیما در دمشق که برای پوشش خبری عملیات ارتش سوریه به ارتفاعات لاذقیه رفته بود بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها