محبوبیت شدید آقای گل جهان در اردبیل +عکس

خجالت علی دایی از حضور در ترکیب تیم ستارگان!

جام جم ورزشی: علی دایی هنوز هم متهم به کینه ورزی است. بسیاری از او می پرسند برای چه حاضر به شرکت کردن در مسابقه مهم ستارگان ایران و جهان نشد.
کد خبر: ۸۳۰۷۵۸
خجالت علی دایی از حضور در ترکیب تیم ستارگان!

به گزارش جام جم ورزشی ، قهر با علی کریمی مهم ترین دلیل غیبت علی دایی در تیم ستارگان ایران عنوان می شد. پس از اینکه سرمربی صبای قم اعلام کرد اردوی تیمش در اردبیل مهم تر از حضور در ترکیب تیم ستارگان ایران است بسیاری به او خرده گرفتند که چرا به دلیل اختلافات بی پایه واساس خود با علی کریمی حاضر نیست در یک دیدار خیریه حاضر شود. اما در حالی که دو روزی از این مسابقه می گذرد دلایل دیگری برای این تصمیم عجیب علی دایی عنوان می شود. دلیل آن شاید خنده دار باشد اما گفته می شود چون علی دایی اضافه وزن دارد و نمی خواسته با همان اضافه وزن در برابر ستاره های سابق و خوش تیپ فوتبال جهان به میدان برود از حضور در این مسابقه سرباز زده است. شکم های برآمده بازیکنان ایران در این مسابقه حتی مایه تعجب بازیکنان تیم ستارگان جهان هم شده بود و شاید علی دایی با پیش بینی از این موضوع در این دیدار مهم غیبت کرده است! اصلا شاید او با این اضافه وزن خجالت می کشیده در برابر ستارگان جهان به میدان برود. البته گفته می شود علی دایی در ماه های اخیر مقدار قابل توجهی از وزن خود را کم کرده و مشخص است که هفته به هفته لاغرتر می شود اما اضافه وزن او یکی از دلایل غیبتش در این مسابقه عنوان می شود.

به هر حال علی دایی دو روز پیش به همراه صبا وارد اردبیل شد تا اردوی چند روزه خود را در این شهر برگزار کند. او مثل همیشه با استقبال قابل توجه همشهریانش مواجه شد که همیشه باشکوه ترین استقبال ها را از او دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۸
۰
۰
سایت محترم شما اینقدر كه فرهاد مجیدی ساطان و علی كریمی جادوگر پیش این ستارگان جهان صفر بودند چرا اینقدر تعصب عوامانه دارین شما علی دایی می اومد با این ... بقول خودتون هم تیمی می شد

نیازمندی ها