تعامل انسان و حیوانات اهلی امری بدهی به شمار می رود اما توانایی زندگی کردن با صلح و آرامش کنار سلطان جنگل بسیار نادر و جالب است.
کد خبر: ۸۳۰۴۱۲
سلطان جنگل هم خانه دختر جوان + عکس

با وجود اینکه شیر برای اکثر افراد یک حیوان ترسناک به حساب می آید و ترجیح می دهند که این حیوان دوست داشتنی را صرفا از پشت میله ها و یا هنگام طبیعت گردی با امنیت کامل مشاهده کنند، اما در آفریقای جنوبی شیر ماده ای که چند روزی بیشتر از تولدش نگذشته بود پس از اینکه بر اثر حادثه ای از مادر خود جدا شد نزد مایکی ون توندر بزرگ شد.

وی مانند یک مادر با این توله شیر تنها رفتار کرد و تخت خواب خود را با او شریک شد، در حال حاضر که ای شیر به یک شیر بالغ تبدیل شده است همچنان در کنار مایکی باقی مانده است و هر شب با نوازش هم به خواب می روند.

چندی پیش که گردن مایکی به علت بازی خشن با دو شیر نر آسیب دیده بود مجبور شدند او را به بیمارستان منتقل کنند و تحت عمل جراحی 2 ساعته قرار گرفت پس از بهبود متاسفانه وضعیت او کاملا به حالت طبیعی باز نگشت و وی تعادل لازم هنگام راه رفتن را ندارد و همچنان در کنار مایکی ون توندر زندگی می کند.

تصاویر زندگی مسالمت آمیز این دو در فضای مجازی دست به دست می شود و از محبوبیت بالایی بین دوستداران محیط زیست برخوردار هستند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
۰
۰
یه وقت نخورتت!!!! اون شیره ها، قولاخ طبیعت نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها