جام جم ورزشی: چند روزی بیشتر از درگذشت بیت الله عباسپور قهرمان نامدار پرورش اندام ایران نمی گذرد.
کد خبر: ۸۳۰۳۳۲
چه چیزی بیت الله عباسپور را از پا انداخت؟

به گزارش جام جم ورزشی ، عباسپور پس از تحمل یک دوره بیماری سخت واسکولیت به کما رفت. پیش از آن نیز کلیه های این قهرمان نامدار از کار افتاده بود. بیماری ناشناخته واسکولیت عباسپور مربوط به متورم شدن رگ ها و کاهش فشار خون می شود. اما چه چیزی باعث شد تا عباسپور به این بیماری سخت و نادر دچار شود. اکنون که چند روزی از درگذشت این قهرمان افتخار آفرین نمی گذرد حرف و حدیث ها پس از درگذشت او بیشتر شده است. او نیز همانند تعدادی دیگر از ورزشکاران رشته پرورش اندام و بدنسازی قربانی مکمل های مختلف شده است؟ در این میان پای یک قهرمان نامدار جهانی هم وسط کشیده است، قهرمانی به نام دنیس جیمز. این بدنساز آمریکایی حالا با یک اتهام بزرگ روبرو است. بر اساس گزارش سایت های ورزشی او یک نوع مکمل برای "بیتو" فرستاده بود و حالا گفته می شود همان مکمل باعث بیماری شدید عباسپور شده است.

بر اساس آخرین گزارش ها جیمز پس از اطلاع از اینکه او در ایران عامل مرگ زودهنگام عباسپور معرفی شده بسیار عصبانی است و می گوید حتی یک نخود هم به این قهرمان ایرانی نداده است.

مازیار ناظمی مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش در این‌باره از قول خانواده عباسپور اعلام کرده بود که «تمام این گرفتاری‌ها از مکمل های آمریکایی آقای جیمز که برایش می فرستاد شروع شد.»

اکنون یک قهرمان نامدار پرورش اندام درگذشته است حساسیت ها در رابطه با فعالیت ورزشکاران این رشته بیشتر شده است و همه می خواهند بدانند عباسپور و درگذشت او چه ارتباطی با مصرف مکمل های مختلف دارد؟ در این رابطه باید اطلاع رسانی دقیقی صورت بگیرد. اتکا به حرف مربی بدنسازی که آن سوی دنیا زندگی می کند به هیچ عنوان کارساز نیست. بیماری واسکولیت عباسپور واقعا چه دلیلی داشت؟ پاسخی برای این سوال وجود دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
۰
۰
واقعا برای این نشریه كه متنی بدون سند می گذارد متاسفم
فقط هدف شما پركردن صفحه است
به رسالت شغلی خود تعهد داشته باشید
ایران
-
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
۰
۰
ظاهرا ایشون هم ترور بیولوژیك شدن.
مصطفی
United States
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
بله صد در صد دلیلش مصرف این مكملها در دراز مدت است تعداد زیادی از بدن سازان را در سراسر دنیا داریم كه در حقیقت قاتلشان به درستی مصرف داروهای استروید و این مكملها است

نیازمندی ها