وزیر اطلاعات گفت: هر روزه توطئه‌های بی‌شماری علیه جمهوری اسلامی طرح‌ریزی می‌شود، اما هوشیاری سربازان امام زمان(عج) فرصت را از دشمنان و مخالفان نظام گرفته و توطئه‌های آنها را ناکام گذاشته است.
کد خبر: ۸۳۰۰۲۹
فرصت اقدام علیه کشور را از دشمنان ‌گرفته‌ایم

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمود علوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اینکه امنیت در جامعه باعث افزایش ایمان مردم می‌شود، تاکید کرد: تنها راه برای افزایش ولایت مداری و عشق به خدا در جامعه، برقراری آرامش و احساس امنیت در دل انسان‌ها است.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از دولت یازدهم در برقراری امنیت همراه با آسایش برای جامعه تلاش می‌کند.

علوی اظهار کرد: برقراری امنیت اجتماعات و فعالیت‌های سالم سیاسی با هر گرایش و جناح سیاسی و ایجاد امنیت اقتصادی و فرهنگی از جمله اهداف وزارت اطلاعات است که در این راستا وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه وزرات اطلاعات به منظور آرامش و امنیت مردم و کشورمان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد، تصریح کرد: عملکرد وزارت اطلاعات باید به گونه‌ای باشد که مردم از شنیدن نام آن احساس آرامش کنند.

وزیر اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات با درایت و هوشمندی به رصد فعالیت‌های دشمنان کشور می‌پردازد و توطئه‌های دشمنان که همواره در صدد ضربه زدن به امنیت کشور هستند را خنثی می‌کند.

علوی تاکید کرد: وزارت اطلاعات در برابر مردم خدمتگزار کوچک است و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای ایجاد آرامش مردم و جامعه خطر را به جان می‌خرند.

وی با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه کشور و جنگ ‌های منطقه خاطر نشان کرد: هر روزه توطئه‌های بی‌شماری علیه جمهوری اسلامی طرح‌ریزی می‌شود، اما هوشیاری سربازان امام زمان(عج) فرصت را از دشمنان و مخالفان نظام گرفته و توطئه‌های آنها را ناکام گذاشته است.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان جامعه اسلامی اعم از تکفیری‌ها، سلفی‌ها و صهیونیست‌ها برای از بین بردن وحدت مسلمین برنامه‌ریزی می‌کنند، ادامه داد: تنها راه خنثی کردن توطئه‌ها وحدت و تقویت آن در بین مسلمانان است.

علوی تصریح کرد: برنامه دولت تدبیر و امید وحدت ملی و فعالیت در کنار هم و همفکری و همدلی است و تلاش دارد تا عرصه را برای فعالیت همه سلایق در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه وحدت لازمه رشد، حرکت و شکوفایی جامعه است، افزود: دولت یازدهم به دنبال این است که وحدت را در بین جناح‌ها و نظرات مختلف ایجاد کند و افراد با سلایق، نظرات و تضارب آرا را در کنار هم گرد آورده تا مشت خود را برای دشمنان گره کنند.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: فرزندان این آب و خاک با هر نوع افکار و آرا باید با محبت با هم صحبت کنند و از خشم و غضب و گره کردن مشت برای یکدیگر پرهیز کنند.

علوی بیان کرد: دولت یازدهم به دنبال این است که جوانه‌های محبت را در جامعه شکوفا کند تا جوانان و عناصر فعال در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با محبت و همدلی نظرات خود را بیان و با مهر و عطوفت نظرات خود را به یکدیگر نزدیک کنند.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه باید اخلاق ناب محمدی حاکم شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای این بود که همه مردم با هم مهربان باشند و در شرایطی که افراد با خشم و غضب حرف بزنند و برای یکدیگر مشت گره کنند بیانگر این است که در مسیر انقلاب به انحراف رفته‌ایم و باید به مسیر اصلی انقلاب برگردیم.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: فضای انقلاب اسلامی فضایی است که استاد دانشگاه می‌تواند راحت حرف بزند، دانشجو می‌تواند سوال بپرسد و استاد حوزه می‌تواند بحث کند.

‌علوی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی باید علم و اقتصاد رشد کند و رشد فرهنگی محقق شود و افراد با سلایق گوناگون از تمامیت و ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها