بختیار رحمانی: نوبت برد تراکتور است

هافبک تیم تراکتورسازی تبریز از نتایج تیمش در لیگ برتر راضی نیست و معتقد است این تیم با این نفرات می‌تواند بهتر از اینها در لیگ ظاهر شود. رحمانی در گفت‌وگو با جام‌جم درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از مصاف با استقلال خوزستان حرف زد.
کد خبر: ۸۲۹۴۷۷
بختیار رحمانی: نوبت برد تراکتور است

بعد از باخت هفته گذشته اوضاع تیم‌تان چطور است؟

همه چیز خوب است. البته عده‌ای می‌خواستند از این اتفاقات به سود خودشان بهره‌برداری کنند و تیم ما را به حاشیه ببرند که خوشبختانه موفق نبودند و مدیران و مسئولان باشگاه بادرایت خاصی ما را از این شرایط رد کردند.

وضع تیم برای بازی با استقلال خوزستان چطور است؟

تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم و می‌خواهیم در این بازی با کسب یک برد شیرین شکست هفته پیش‌ را جبران کنیم.

از استقلال خوزستان چقدر شناخت دارید؟

به اندازه همین چهار بازی که در لیگ انجام داده‌اند از آنها فیلم آنالیز شده دیدیم و می‌دانیم که روی ضد حملات تیمی خطرناک است و از این نظر باید خیلی مراقب حرکت بازیکنان سرعتی‌شان باشیم.

راستی الان چندماه خدمتی؟

(خنده) تقریبا در اواسط دوران خدمتم هستم و تا آخر این فصل تمام می‌شود. خدا را شکر می‌کنم. البته شرایط ما خیلی خوب‌تر از بقیه سربازهاست و رفقایم که خدمت عادی می‌کنند به من می‌گویند که کاش از دوران کودکی دنبال ورزش می‌رفتند و دوران سربازیشان را همزمان با ورزش سپری می‌کردند.

چرا به پدیده باختید؟

باخت هم جزئی از فوتبال است. البته ما باید بهتر از آنچه تا امروز رقم خورده نتیجه می‌گرفتیم ولی باز هم به آینده امیدواریم.

قبول داری که خیلی تیم پرمهره‌ای هستید؟ هم از نظر بازیکن داخلی و هم خارجی؟

بله و دقیقا به همین خاطر چشم‌مان کردند. در واقع اگر این همه نمی‌گفتند تراکتورسازی خیلی مهره دارد و خوب‌های لیگ در این تیم جمع شده‌اند، الان وضعمان بهتر از این بود. گرچه من قول می‌دهم تیم ما روز به روز بهتر شود.

نتیجه بازی با استقلال خوزستان را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

ما می‌بریم. شک ندارم که برنده می‌شویم.

محمدرضا مدنی

جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها