جام جم ورزشی: سرگروه تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپن در مسابقه برابر ایران بهتر بازی کرد. ما خوب نبودیم و صحبت خاصی ندارم.
کد خبر: ۸۲۹۱۴۰
معروف: در مورد بازی با ژاپن صحبتی ندارم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون والیبال ، سعید معروف پس از سومین دیدار تیم ایران در جام واگنر که با شکست برابر ژاپن همراه بود، اظهار کرد: صحبت خاصی در مورد بازی ندارم. همه دیدید که ژاپن بهتر از ایران بازی کرد.

وی تصریح کرد: جا دارد از فدراسیون والیبال لهستان نیز برای دعوت از ایران برای حضور در جام واگنر تشکر کنم.

سرگروه تیم ملی والیبال ایران درباره عملکرد ایران در این رقابت‌ها گفت: عملکرد کلی ما در این بازی‌ها خیلی بد بود و باید از مردم لهستان عذرخواهی کنیم که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لذت بازی خوب را از آنان گرفتیم.

تیم ملی والیبال ایران با پذیرش سومین شکست متوالی در سیزدهمین دوره جام واگنر لهستان، برابر ژاپن، با کسب عنوان چهارمی بین چهار تیم، به کار خود پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
United Kingdom
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
مردم باوالیبال زندگی می كنند والیبال را دوست دارند سرمربی باید جواب گو باشد ورئیس فدراسیون نداشتن پشتوانه این چنین می شود بااین وضعیت می خواهیم به المپیك برویم، نرویم بهتر است. سرمربی ضعیف نداشتن كادر قوی كار والیبال را به این جا كشاند امیدواریم مثل فوتبال نشود سیر نزولی شروع شده است ان هم ازتهران ومقام سومی شروع شد جواب گو باشید//////
والیبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
ایشا....تو جام جهانی جبران میكنن

نیازمندی ها