پنج مرد و زن در رابطه با قتل دو مرد در جنگل تنگه چهل چای شهرستان مینو دشت دستگیر شده و تحقیقات از آنها برای رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.
کد خبر: ۸۲۹۱۲۶
قتل مرموز 2 مرد در جنگل

به گزارش جام‌جم، ساعت 30 دقیقه بامداد یکم شهریور امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مینودشت تماس گرفت و از تیراندازی به دو نفر در جنگل تنگه چهل چای این شهر خبر داد. ماموران انتظامی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند پسری 18 ساله و مرد 37 ساله‌ای بر اثر شلیک گلوله بشدت زخمی شده و پیکر آنها کنارهم افتاده است.

ماموران این دو نفر را با کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل کردند. آنها در بازرسی از این محل 3 پوکه فشنگ پیدا کردند که در بررسی آن متوجه شدند پوکه‌ها متعلق به سلاح شکاری است.

در این مرحله ماموران به تحقیق از افراد حاضر در این جنگل تفریحی پرداختند که مشخص شد آنها صدای شلیک گلوله را شنیده‌اند و زمانی که رد صدای شلیک‌ها را گرفته‌اند به این محل آمده و پیکر غرق در خون این دو نفر را مشاهده کرده بودند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی جستجوی پلیس برای یافتن ضارب یا ضاربانی که از محل گریخته بودند، ادامه داشت تا این که ساعاتی بعد در تماس مسئولان بیمارستان متوجه شدند دو مرد زخمی به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده‌اند.

با مرگ این دو نفر روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و موضوع این جنایت به بازپرس پرونده گزارش و با دستور قضایی جسد این دو نفر به پزشکی قانونی منتقل شد. در این مرحله کارآگاهان جنایی تحقیقات برای شناسایی هویت مقتولان را آغاز کردند و به سرنخ‌هایی دست یافتندکه نشان می‌داد این دو نفر نامشان در بانک مجرمان پلیس به اتهام جرایم خشن ثبت شده است و آنها سابقه‌دار هستند.

با مشخص شدن هویت مقتولان، خانواده‌هایشان شناسایی و آنها برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شدند. خانواده دو قربانی حادثه اعلام کردند نمی‌دانند آنها به چه انگیزه‌ای کشته شده‌اند و شب هنگام به قصد تفریح خانه را ترک کرده‌اند و دیگر از آنها خبری نداشتند تا این که در تماس پلیس متوجه کشته شدن آنها شده‌اند و اکنون از قاتل یا قاتلان فراری شکایت دارند.

جستجوی پلیس جنایی برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت تا این که در این رابطه چهار مرد و یک زن را به عنوان مظنون در این دو جنایت شناسایی و بازداشت کردند.

کارآگاهان در حال تحقیقات از این پنج نفر هستند تا شاید با تحقیقات از آنها راز این جنایت‌ها فاش شود.

این در حالی است که پلیس احتمال می‌دهد دو فرد کشته شده قربانی یک انتقامگیری شخصی شده باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
۰
۰
وقتی افراد ی مورد زورگیری یا از رفتار این افراد صدمه می بینند و از طرفی هم می بینند حریف این افراد نیستند و قوه قضاییه هم كاری نمی كند خود اقدام به مجازات این مردان خشن می كنند . در اینباره تنها چیزی كه می توان گفت این است كه قانون اصلاح شود و از این متجاوزان به مال و جان مردم حمایت نشود .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها