روز به روز ابعاد جدیدی از گرفتار شدن عربستان در باتلاق یمن فاش می شود، و تجاوز عربستان به هیچ یک از اهداف ادعایی نرسیده است؛ و فقط مردم یمن را به قتل رسانده و تاسیسات زیربنایی آن را ویران کرده و درهای شهرهای یمن را به روی القاعده و تکفیری ها گشوده و وحدت یمن را به خطر انداخته است.
کد خبر: ۸۲۸۸۷۹
ابعاد جدیدی از گرفتاری عربستان در باتلاق یمن فاش می شود

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمال کامل در مطلبی نوشت: از اولین روز تجاوز ظالمانه عربستان سعودی به یمن، بارها تاکید کردیم که عربستان بین ملت یمن طرفدار ندارد و نیروهای پیاده نظام آن در داخل یمن تنها از عناصر القاعده و شبه نظامیان تکفیری حزب الاصلاح هستند که اینگونه القا شده است که آن ها «مقاومت مردمی» و «انقلابیون» و «افراد قبایل» هستند.

در پی جشن شبکه های ماهواره ای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی، قطری و اماراتی به علت «پیروزی» در عدن بعد از پنج ماه حملات هوایی و دریایی ائتلاف سعودی آمریکایی که این شهر را با خاک یکسان کرد و عقب نشینی ارتش یمن و انصارالله از این شهر، طولی نکشید که خبرهایی از عدن منتشر شد که تسلط القاعده بر شهر عدن و تعدادی از مناطق جنوب یمن را تایید می کند. با انتشار این خبرها همه دروغ های رسانه های مذکور درباره حضور «مقاومت مردمی» و «افراد قبایل» که عدن را از دست ارتش یمن و انصارالله آزاد کردند، فاش شد.

منابع خبرهایی که تسلط القاعده بر جنوب یمن را تایید کردند طرفدار ارتش یمن یا انصارالله نبودند بلکه منابع رسانه ای بی طرفی هستند که خبرگزاری رویترز در راس آن ها قرار دارد و به نقل از منابع خود و ساکنان این مناطق خبر دادند که عناصر القاعده در خیابان ها پرسه می زنند و با آزادی کامل سلاح حمل می کنند و پرچم های سیاه خود را در ساختمان های دولتی به اهتزاز در آورده اند.

نکته قابل توجه این است که این واقعیت ها مطرح شد تا درست بودن موضع انصارالله در قبال بحران یمن را تایید کند اما متاسفانه حمایت آمریکا و پول عربستان، همه حتی سازمان ملل متحد را لال کرده است. جنبش انصارالله بارها هشدار داده است که هیچ «مقاومت مردمی» و «افراد قبایل» وجود ندارد و تنها عناصر القاعده و داعشی ها و برخی از جنگجویان جدایی طلبی که عربستان پول و سلاح در اختیار آن ها قرار داده، حضور دارند و همه جهانیان محموله های بزرگ سلاح هایی را دیدند که هواپیماهای سعودی برای جنگجویان القاعده در عدن و استان های دیگر و همچنین از طریق مناطق مرزی استان حضرموت که کاملا تحت کنترل القاعده است، پرتاب می کردند.

امروز از مزدوران عربستان مانند عبدربه منصورهادی، خالد بحاح و ریاض یاسین خواسته می شود به جای ماندن در کاخ های ریاض از زمان فرار کردن به آغوش آل سعود دشمنان ملت یمن، با انتقال به عدن بعد از آزادسازی آن دروغ بودن این گزارش ها را اثبات و آبروی عربستان را حفظ کنند و به جهانیان ثابت کنند که القاعده در جنوب یمن حضور ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها