جام جم ورزشی: علی دایی مهم ترین برند فوتبال ایران محسوب می شود بنابراین علی پروین سخت در تلاش است تا او را از تصمیم اخیرش منصرف کند.
کد خبر: ۸۲۸۱۰۳
تلاش علی پروین برای راضی کردن علی دایی

به گزارش جام جم ورزشی ، قرار است چند روز دیگر تیم ستارگان جهان در تهران به مصاف تیم ستارگان ایران برود. در تیم ستارگان جهان قرار است اسطوره هایی نظیر فابیو کاناوارو، لوئیس فیگو و ... به میدان بروند. علی دایی نخستین نفری بود که از او برای حضور در این دیدار خیریه دعوت به عمل آمد اما آقای گل جهان تمایلی برای حضور در این دیدار ندارد. گویا حضور همزمان علی کریمی و علی دایی در ترکیب این تیم باعث شده است تا دایی چنین تصمیمی بگیرد. از سویی دیگر گفته می شود کریمی گفته بود دایی نباید در ترکیب تیم حضور داشته باشد، موضوعی که از سوی خود علی کریمی تکذیب شد.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد جبهه گیری علی کریمی علیه دایی باعث شد تا دایی ترجیح دهد قید حضور در تیم ستارگان جهان را بزند هر چند بر اساس گزارش سایت های ورزشی علی پروین سخت در تلاش است تا علی دایی را راضی کند.

به هر حال غیبت علی دایی در ترکیب تیم ستارگان ایران مقابل ستارگان جهان اصلا خوشایند نخواهد بود چرا که بسیاری فوتبال ایران فقط با نام علی دایی می شناسند. باید دید که علی پروین می تواند دایی را راضی کند یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
۰
۰
سلام .یه بار چند سال پیش از یه پسر بچه انگلیسی كه طرفدار چلسی بود پرسیدیم ایرانیا كیو می شناسی غیر علی دایی هیچكیو نمی شناخت .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها